انتشار کتاب بجو بجو هیولای کتاب خوار در کانون

به گزارش وبلاگ ماکارون ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این اثر جذاب و تصویری یکی از کتاب های مجموعه بجوبجو با نویسندگی و تصویرگری اِما یارلت نویسنده سرشناس انگلیسی است که برای نخستین بار و با ترجمه مریم فیاضی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برای گروه سنی بالای هفت سال(نوخوان) منتشر شده است.

انتشار کتاب بجو بجو هیولای کتاب خوار در کانون

بجو بجو هیولایی کوچک و بازی گوش است که هر چیزی را که می بیند، می جود. صابون، جوراب، اردک های پلاستیکی، انگشت های پا و جالباسی و... اما او کتاب را بیشتر از همه دوست دارد که بجود تا به قصه های دیگر راه پیدا کند.

این هیولای جذاب و خشن - در این کتاب که به صورتی برجسته و با تصویرسازی دیدنی، برگه های آویخته(فلپ) و حفره های داخل برگه آراسته شده است - اشتهایی مهارناپذیر دارد و با جویدن بخش هایی از کتاب، راه خود را به درون افسانه های مشهور بچه ها مانند شنل قرمزی، جک و لوبیای سحرآمیز و سه خرس و ... باز و کوشش می نماید نتیجه داستان را به نحوی که دوست دارد تغییر بدهد.

بجو بجو هیولای کتاب خوار که قصه خودش را جویده و بیرون آمده، حالا دارد قصه های دیگران را خراب می نماید و آن ها را توی دردسر می اندازد به همین دلیل او به جرم خرابکاری در قصه ها و افسانه ها اکنون تحت تعقیب اتحادیه قصه ها و افسانه ها است!

این مجموعه اثرِ اما یارلت نویسنده و تصویرگر کتاب، در کشورهایی مانند ایالات متحده، استرالیا، هلند، ژاپن، یونان، آلمان، پرتغال، فرانسه، چین، اسپانیا و دانمارک منتشر شده و او بابت آثارش جایزه و افتخارات فراوانی کسب نموده است.

بر اساس این گزارش کتاب بجو بجو هیولایی کتاب خوار در 28 صفحه مصور و در دو چاپ هم زمان هریک با شمارگان 2هزار و 500 نسخه و مجموع پنج هزار نسخه در ایران از سوی کانون پرورش فکری و با رعایت قوانین بین المللی نشر(حق انتشار) و اجازه رسمی ناشر کتاب انتشارات LITTLE TIGER PRESS LTD منتشر شده است.

این کتاب در حال حاضر با قیمت 30 هزار تومان در فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir و فروشگاه های محصولات فرهنگی هنری در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "انتشار کتاب بجو بجو هیولای کتاب خوار در کانون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتاب بجو بجو هیولای کتاب خوار در کانون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید