شروع فعالیت تالارهای مطالعه کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری از اول تیر

به گزارش وبلاگ ماکارون، ایمان کرد مدیرکل امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به فعالیت کتابخانه های این سازمان گفت: کتابخانه ها از اول اردیبهشت به اعضا کتاب امانت می دادند اما تالارهای مطالعه برای حفظ سلامتی و بهداشت همشهری ها تعطیل بود و قرار است از اول تیر ماه تالارهای 110 کتابخانه بازگشایی شوند.

شروع فعالیت تالارهای مطالعه کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری از اول تیر

وی اضافه نمود: در این زمینه علاوه بر تالارها بخش مرجع و کودک و نوجوان کتابخانه ها نیز فعالیت دوباره خود را شروع کرد ه اند و اعضا می توانند از خدمات این بخش ها استفاده کند.

کرد با بیان اینکه استفاده از بخش های مختلف کتابخانه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی امکان پذیر است، مطرح نمود: در این زمینه اعضا برای ورود به کتابخانه حتما باید از ماسک و دستکش استفاده نمایند و در تالارها نیز میزها و جایگاه ها برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی علامت گذاری شد ه اند.

وی تاکید نمود: همچنین محیط کتابخانه هر روز توسط کادر ضدعفونی و استریل می شوند تا مسئله ای برای حضور اعضا و استفاده از خدمات کتابخانه به وجود نیاید.

کرد با بیان اینکه تعطیلی تالار مطالعه برای حفظ سلامت مردم بوده است، گفت: امیدواریم مردم با رعایت مسایل بهداشتی و جدی دریافت بیماری کرونا با حضور در کتابخانه بتوانند از کتاب ها و منابعی که در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت استفاده نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شروع فعالیت تالارهای مطالعه کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری از اول تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فعالیت تالارهای مطالعه کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری از اول تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید