آموزش:انتقال دادههای پلیاستیشن 4 به پلیاستیشن 5

به گزارش وبلاگ ماکارون، به منظور انتقال داده های پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 روش های متعددی در نظر گرفته شده است که در ادامه به آنالیز و نحوه انجام هرکدام از روش ها می پردازیم.

آموزش:انتقال دادههای پلیاستیشن 4 به پلیاستیشن 5

به گزارش وبلاگ ماکارون به نقل از ایتنا،اگر شما از آن دسته از افراد خوش شانسی هستید که توانسته اید در این روزهای ابتدایی صاحب یک نسخه پلی استیشن 5 شوید جالب است بدانید که با استفاده از قابلیت پشتیبانی از نسل قدیمی این کنسول جدید می توانید اطلاعات پلی استیشن 4 را به پلی استیشن 5 انتقال بدهید. شما به منظور انجام این کار چند گزینه مختلف پیش رو دارید که می توانید یکی را از میان آن ها انتخاب کنید.

1. گزینه اول: استفاده از انتقال داده در طی فرایند ست آپ

سیستم پلی استیشن 4 خود را به روز نموده و به همان حساب کاربری که روی پلی استیشن 5 دارید وارد شوید. پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را به یک شبکه وای فای یکسان متصل کنید و به منظور افزایش سرعت فرایند انتقال داده دو کنسول را با استفاده از یک کابل اترنت به هم وصل کنید.

دستورالعمل های خواسته شده را انجام دهید و به این ترتیب تمامی داده های شما از قبیل ذخیره بازی ها، نرم افزارها و خود بازی ها از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 متصل می شوند.

شما حتی در حین انجام این فرایند می توانید از پلی استیشن 5 خود بهره ببرید.

2.دانلود داده های ذخیره شده پلی استیشن 4 از ذخیره ابری پلی استیشن 5 پلاس

اگر شما از اعضای پلی استیشن 4 پلاس باشید احتمال این که داده ها به صورت اتوماتیک روی فناوری ابری ذخیره شده باشند زیاد است. به منظور اطمینان از این موضوع به آدرس Settings > Application Data Management > Saved Data in System Storage > Upload to Online Storage رفته، روی فایلی که قصد آپلودش را دارید کلیک کنید و گزینه yes را انتخاب کنید.

به منظور دانلود داده های پلی استیشن 4 در پلی استیشن 5 به جهت Settings > Saved Data and Game/App Settings, then select Saved Data (PS4) > Cloud Storage بروید. سپس گزینه ای تحت عنوان Download to Console Storage برایتان نمایش داده می گردد. روی این گزینه کلیک کنید تا بتوانید تمامی فایل هایی که قابلیت انتقال به پلی استیشن 5 را دارند مشاهده کنید.

3. انتقال داده های ذخیره شده پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 با استفاده از یواس بی

شما در صورتی که عضو پلی استیشن پلاس نباشید نیز می توانید داده های ذخیره شده پلی استیشن 4 خود را به وسیله یواس بی به پلی استیشن 5 منتقل کنید. دستگاه ذخیره سازی یواس بی را به پلی استیشن 4 خود متصل نموده و به آدرس Settings> Application Saved Data Management> Saveed Data in System Storage> Copy to USB Storage Device بروید.

فایل ذخیره شده ای که می خواهید کپی کنید را انتخاب کنید و آن را به دستگاه ذخیره سازی خود منتقل کنید.

پس از اتمام این کار دستگاه ذخیره سازی یواس بی خود را از پلی استیشن 4 جدا کنید و آن را به پلی استیشن 5 متصل کنید.

به آدرس Settings > Saved Data and Game/App Settings بروید ، سپس گزینه Saved Data (PS4) > USB Drive را انتخاب کنید. سپس گزینه Copy to Console Storage به شما ارائه می گردد که با انتخاب آن فرایند یاد شده تکمیل می گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "آموزش:انتقال دادههای پلیاستیشن 4 به پلیاستیشن 5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش:انتقال دادههای پلیاستیشن 4 به پلیاستیشن 5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید