امسال ناوگان فارس 15 میلیون تن کالا جابه جا کرد

به گزارش وبلاگ ماکارون، خبرنگاران/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از جابه جایی بیش از 15میلیون تن کالا از ابتدای امسال تا به امروز، از طریق ناوگان حمل و نقل کالای این استان خبر داد.

امسال ناوگان فارس 15 میلیون تن کالا جابه جا کرد

علیرضا سیاهپور افزود: جابه جایی بیش از 15 تن کالا طی یک میلیون و 150 هزار سفر، تحت صحابت بارنامه از طریق ناوگان فعال کالای حمل و نقل جاده ای فارس به مقاصد مختلف درون و برون استانی اجرا شده است.

به گزارش وبلاگ ماکارون به نقل از راهداری فارس، سیاهپور گفت: قابلیت و توانمندی های بخش حمل ونقل جاده ای کالای فارس با استفاده از امکانات موجود به ویژه آمادگی موثر ناوگان تحت پوشش شرکت های حمل ونقل کالای استان و افزایش قابل توجه صدور بارنامه ها علی رغم محدودیت های اقتصادی و همچنین تبعات ناشی از توسعه بیماری کووید 19 (کرونا) ازاهمیت بالایی برخوردار است.

سیاهپور تأکید کرد: فارس با بیش از 36 هزار دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین باری و حمل فرآورده های نفتی فعال 6.10 درصد رتبه نخست کشور را در این زمینه دارد. ضمن آنکه از نظر فعالیت مستقیم بیش از 55 هزار راننده حرفه ای حمل و نقل جاده ای کالا (دارای کارت هوشمند) هم در جایگاه اول کشور قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امسال ناوگان فارس 15 میلیون تن کالا جابه جا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امسال ناوگان فارس 15 میلیون تن کالا جابه جا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید