ایران خودرو: صدور زودهنگام دعوتنامه های 206

به گزارش وبلاگ ماکارون، خبرگزاری خبرنگاران-معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، افزایش فراوری و عرضه خودرو را حاصل اصلاح قیمت ها دانست و از صدور زودهنگام دعوتنامه بعضی محصولات مانند پژو 206 با موعد تحویل بهمن ماه در هفته جاری اطلاع داد.

ایران خودرو: صدور زودهنگام دعوتنامه های 206

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ماکارون، گروه صنعتی ایران خودرو؛ آقای بابک رحمانی، با بیان این که تا سرانجام سال 100 هزار دستگاه خودرو در قالب فروش فوق العاده و فراتر از تعهدات، وارد بازار خواهیم کرد، گفت: در روز های اخیر و پس از اصلاح قیمت محصولات، 18 هزار دستگاه خودرو به صورت فوق العاده و 33 هزار و 500 دستگاه به صورت پیش فروش یک ساله و مشارکت در فراوری به فروخته شده است.

وی با تاکید بر این که برنامه های فروش ایران خودرو به صورت منظم و هفتگی استمرار خواهد یافت، گفت: در روز های دوشنبه هر هفته، برنامه های فروش به وسیله این خودروساز اعلام می گردد و از روز سه شنبه تا پنج شنبه ثبت نام به وسیله متقاضیان انجام شده و در روز های شنبه نیز قرعه کشی انجام می گردد. امیدواریم با افزایش عرضه، شرایط بهتری را در بازار خودرو ببینیم.

وی اظهار امیدواری کرد، با تمهیدات اندیشیده شده و با افزایش عرضه ایران خودرو و استمرار آن، شاهد بهبود شرایط فعلی بازار خودرو باشیم و بتوانیم طبق سیاست وزیر صمت، به مرور فرآیند قرعه کشی را حذف کنیم.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به برنامه افزایش فراوری محصولات، با بیان این که در حال حاضر، روزانه بیش از دو هزار دستگاه خودرو از سوی این خودروساز وارد بازار می گردد، از افزایش این عدد به دوهزار و 500 دستگاه در روز های آینده اطلاع داد.

وی اضافه کرد: تا به امروز از 200 هزار درخواست، اسناد 160 هزار دستگاه خودرو آزاد شده و مابقی نیز در حال اجرا است؛ این امر نیز به کاهش التهابات بازار یاری نموده است.

رحمانی اضافه کرد: بعد از موضوع اصلاح قیمت ها، طرح های تبدیل برای محصولات را نیز در نظر گرفته و کوشش کردیم از این طریق تسهیلاتی برای مردم قایل شویم. همه این موارد که در بسته اصلاح شرایط بازار خودرو پیش بینی شده است، به ایجاد آرامش بیشتر در بازار خودرو یاری خواهد نمود.

به گفته وی، درحال حاضر، شرایط فراوری بر اساس برنامه های افزایشی و مطابق برنامه پیش می رود. اگر تمامی موارد پیش بینی شده در بسته سامان دهی بازار خودرو عملیاتی گردد، شرایط روز به روز نیز بهتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ایران خودرو: صدور زودهنگام دعوتنامه های 206" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران خودرو: صدور زودهنگام دعوتنامه های 206"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید