بانوی نوروز الهام بخش زنان اکو خواهد شد

به گزارش وبلاگ ماکارون، ایرنا/ براساس سخنان رئیس موسسه فرهنگی اکو و آخرین خبرهای منتشر شده، بانوی نوروز الهام بخش زنان اکو خواهد شد.

بانوی نوروز الهام بخش زنان اکو خواهد شد

سرور بختی در ملاقات با مژده مصحفی توانا و جمعی از هنرمندان ایرانی دست اندرکار جشنواره بین المللی بانوی نوروز با تاکید بر اینکه راه احیای هویت شرقی از جهت احیای هویت زنان شرقی می گذرد، اضافه کرد: باید با اجرای برنامه های مشترک میان زنان شرقی، نقش آفرینی زنان شرق را به رخ جهانیان بکشیم.

وی با اشاره به برنامه های متعدد موسسه فرهنگی اکو برای اشتراک زنان شرقی نظیر صعود نوروزی زنان کوهنورد 10 کشور عضو اکو به قله توچال تهران با عنوان صعود دوستی و حمایت از تشکیل انجمن دوستی زنان اکو اعلام نمود: با حضور در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان جمهوری اسلامی ایران برای حضور در جام ملت های آسیا بر این نکته صحه گذاشتم که توجه به زنان اولویت مهمی در برنامه های موسسه فرهنگی اکو دارد.

رئیس موسسه فرهنگی اکو اظهار امیدواری کرد شروع سده نو در نوروز 1401 با نمایش آثار جشنواره بین المللی بانوی نوروز رنگ متفاوتی به خود بگیرد. بانوی نوروز حرکتی نو در راستای احیای هویت شرقی است که یقینا الهام بخش زنان منطقه اکو خواهد شد.

در این ملاقات مژده مصحفی توانا با ارائه گزارشی از فرایند فراخوان جشنواره بین المللی بانوی نوروز، از توجه و حمایت ویژه بختی از هنرمندان ایرانی برای اشتراک هرچه بیشتر با هنرمندان منطقه اکو قدردانی کرد. بعلاوه مریم قاسم پور، درنا ایزدی پناه، سیما نوری، آزاده مرادی و سمیه عبدالمحمدی از بانوان هنرمند کشور نیز در این ملاقات با تشکر از حمایت موسسه فرهنگی اکو، به بیان نقطه نظرات خود در زمینه نمادسازی های نوین برای نوروز پرداختند.

منبع: همگردی

به "بانوی نوروز الهام بخش زنان اکو خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی نوروز الهام بخش زنان اکو خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید