آنالیز وضع متقاضیان جذب هیات علمی از امروز شروع می گردد

به گزارش وبلاگ ماکارون، تهران (پانا) - آنالیز شرایط متقاضیان جذب هیات علمی در هیات مرکزی جذب، از امروز 15 فروردین شروع می گردد و تا 30 اردیبهشت ماه 1400 ادامه دارد.

آنالیز وضع متقاضیان جذب هیات علمی از امروز شروع می گردد

مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم در راستای اجرای مصوبه هیأت عالی جذب، جزییات بیست و چهارمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پـیمانی و طرح سربازی) دانشگاه ها و مؤسسات آمـوزش عالی و پژوهشی کـشور مـربوط را سال گذشته اعلام شد.

بر این اساس دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا دهه دوم مهر ماه امسال فرصت داشتند احتیاج خود برای جذب هیات علمی را اعلام نمایند. مرکز نظارت جذب هیات علمی نیز تا 30 مهر ماه فرصت داشت اعلام احتیاج دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و ظرفیت های جذب هیات علمی را مورد آنالیز و ارزیابی قرار دهد.

همچنین تطبیق احتیاج برای جذب هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با تاییدیه مرکز نظارت جذب از تاریخ 3 تا 9 آبان ماه 99 صورت گرفت و در نهایت فراخوان جذب هیات علمی آبان ماه علام شد و متقاضیان با تمدید مهلت دو هفته ای تا خاتمه آذر فرصت داشتند دراین فراخوان ثبت نام نمایند.

آنالیز های اولیه پرونده متقاضیان جذب هیات علمی و ارسال نتایج این آنالیز ها به کمیته های ارزیابی و فرایند آنالیز پرونده ها اواخر اسفند ماه سال گذشته به خاتمه می رسد.

در نهایت آنالیز شرایط متقاضیان جذب هیات علمی در هیات مرکزی جذب از امروز 15 فروردین ماه سال 1400 شروع می گردد و تا 30 اردیبهشت ماه جاری ادامه می یابد در نهایت نتیجه نهایی آنالیز های تا اول تیر ماه جاری به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام خواهد شد.

متقاضیان فراخوان فوق درصورت احتیاج به مشاوره و هدایت از سوی کارشناسان مرکز جذب، می توانند پس از ورود به سامانه جامع جذب و به وسیله مرکز پیغام پرسش خود را مطرح و پاسخ آن را ظرف مدت یک روز کاری، دریافت نمایند.

هر داوطلب به محض ثبت نام از حقوق مکتسبه ثبت نام برخوردار است و باید شـرایط سـالم و عـادلانه شـرکتِ وی در رقابت فراهم گردد و از هرگونه تضییع حق و مشخص و یا محدود نمودن دایره انتخاب شوندگان، قبل از آنالیز علمی و سایر صلاحیت ها خودداری کند. ضمن اینکه هرگونه تضییع حق آحاد داوطلبان و برهم زدن شرایط رقابت عادلانه و مهندسی حائزین شرایط موجب وزر و خسارت در جهان و آخرت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آنالیز وضع متقاضیان جذب هیات علمی از امروز شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز وضع متقاضیان جذب هیات علمی از امروز شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید