بیش ترین حقوق بازیکنان در دنیای فوتبال

به گزارش وبلاگ ماکارون، به گزارش آس، ورود نیمار به الهلال برای دو فصل در ازای بیش از 100 میلیون دلار در هر فصل، بار دیگر مبالغ قابل توجهی را که ستارگان فوتبال در عربستان دریافت می نمایند، برجسته کرد. با این انتقال ستاره برزیلی بلافاصله وارد لیست 3 بازیکن گران دنیا شد.

بیش ترین حقوق بازیکنان در دنیای فوتبال

لیگ حرفه ای عربستان در ماه های اخیر تأثیر زیادی برفوتبال دنیا داشته چرا که میلیون ها دلار به حساب های بانکی ستاره های فوتبال سرازیر نموده است.

کریستیانو، مسی و نیمار در صدر

روزنامه فرانسوی Le Parisien رتبه بندی بالاترین دستمزد ها را در دنیای فوتبال تهیه نموده که حضور پر رنگ تیم های عربستانی در آن چشمگیر است. اولین انتقال بزرگ به وسیله النصر با خرید کریستیانو رونالدو انجام شد و مهاجم پرتغالی پس از جدایی از منچستریونایتد با مبلغ 200 میلیون دلار در هر فصل تا سال 2025 راهی النصر شد. کریم بنزما بعد از حضور در الاتحاد در رده دوم نهاده شد.

در جایگاه سوم، نیمار ایستاده است که با الهلال (دیگر باشگاه مطرح عربستان) در ازای بیش از 100 میلیون دلار در سال قرارداد امضا کرد.

طبق رده بندی پاریسین، تنها دو فوتبالیست در بین 10 بازیکن برتر هستند که در لیگی غیر از عربستان بیش ترین عایدی را دارند. در رده پنجم کیلیان ام باپه قرار گرفته است که با پاری سن ژرمن حدود 70 میلیون دلار در هر فصل عایدی دارد. سپس لیونل مسی است که تا سال 2025 با اینتر میامی به ازای هر فصل 45 میلیون دلار عایدی دارد.

در ادامه آس اسپانیا به این شکل طعنه ای به بازیکنان یک که راهی لیگ عربستان شده اند زده است:

بچه ها به یاد داشته باشید همان طور که چندین نفر از این بازیکنان گفته اند، واقعاً این پول نیست که توجه آن ها و اطرافیان متواضع شان را جلب نموده، بلکه شانس یک چالش ورزشی تازه باعث شد آن ها راهی این لیگ شوند.

10 بازیکن با بیش ترین حقوق در فوتبال

1. کریستیانو رونالدو/ النصر 200 میلیون دلار

2. کریم بنزما/ الاتحاد 200 میلیون دلار

3. نیمار جونیور/ الهلال 100 میلیون دلار

4. انگولو کانته/ الاتحاد 100 میلیون دلار

5. کیلیان ام باپه/ پاری سن ژرمن 70 میلیون دلار

6. لیونل مسی/ اینتر میامی 45 میلیون دلار

7. سادیو مانه/ النصر 40 میلیون دلار

8. جردن هندرسون/ الاتفاق 40 میلیون دلار

9. ریاض محرز/ الاهلی 35 میلیون دلار

10. کالیدو کولیبالی/ الهلال 30 میلیون دلار

منبع: فرارو

به "بیش ترین حقوق بازیکنان در دنیای فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش ترین حقوق بازیکنان در دنیای فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید