تصاویر ، خودروی نو ایران خودرو و سایپا با 165 اسب بخار قدرت، مشخصات فنی سیتروئن C3 XR

به گزارش وبلاگ ماکارون، گجت نیوز نوشت: کارشناس مهندسی گروه سایپا سیتروئن از فراوری سیتروئن C3 XR به عنوان محصول مشترک ایران خودرو و سایپا اطلاع داد.

تصاویر ، خودروی نو ایران خودرو و سایپا با 165 اسب بخار قدرت، مشخصات فنی سیتروئن C3 XR

محمد موسوی، کارشناس مهندسی گروه سایپا سیتروئن گفت خودرو سیتروئن C3 XR یا سیتروئن M44 به عنوان محصول مشترک ایران خودرو و سایپا در راه است. این خودرو به پیشرانه ای مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 165 اسب بخار را به فراوری برساند و ظرف مدت 8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست پیدا کند.

کارشناس مهندسی گروه سیاپا سیتروئن در ادامه گفته های خود اعلام کرد خودرو M44 از یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو 4 سیلندر 16 سوپاپ بهره می برد که می تواند قدرتی برابر با 165 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتن متر را فراوری کند. بعلاوه این خودرو به یک موتور دوقلو توربو شارژ مجهز شده و می تواند ظرف مدت 8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: خودروی شاهکار 8.5 میلیارد تومانی اتریشی!

موسوی در ادامه اعلام کرد خودرو M44 در قالب یک خودرو قدرتمند برای خانواده ها برای رانندگی در شهر و خارج از شهر گزینه مناسبی خواهد بود. بعلاوه اگر تا 70 درصد پیشرانه آن را داخلی سازی کنیم، قیمت آن نیز برای مشتریان مناسب خواهد بود. وی اضافه کرد حدود 67 درصد قطعات خودرو M44 با محصولات ایران خودرو مشترک بوده و کلیه خطوط بدنه، رنگ و مونتاژ آن در شرکت سایپا سیتروئن برای فراوری آماده هستند.

از امکانات سیتروئن C3 XR می توان به تزئینات داخلی چرم و پارچه ای، ترمزهای دیسکی به همراه ABS EBD و BA، دی لایت، سیستم ورود و استارت بدون کلید، فرمان برقی و سیستم کنترل پایداری اشاره نمود. لازم به ذکر است در حال حاضر زمان فراوری انبوه، عرضه و قیمت آن جزئیاتی منتشر نشده است.

منبع: خبرآنلاین

به "تصاویر ، خودروی نو ایران خودرو و سایپا با 165 اسب بخار قدرت، مشخصات فنی سیتروئن C3 XR" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، خودروی نو ایران خودرو و سایپا با 165 اسب بخار قدرت، مشخصات فنی سیتروئن C3 XR"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید