توصیه ستاره پرتغالی یونایتد به مدیران باشگاه ، رقیب طارمی جانشین هری کین می گردد

به گزارش وبلاگ ماکارون، رییس باشگاه بنفیکا معتقد است منچستریونایتد حاضر است برای خریدن گونچالو راموس 69 میلیون پوند به این باشگاه بپردازد.

توصیه ستاره پرتغالی یونایتد به مدیران باشگاه ، رقیب طارمی جانشین هری کین می گردد

به گزارش وبلاگ ماکارون، گونچالو راموس یکی از داغ ترین اهداف بازار جابجایی تابستانی است. این مهاجم 22 ساله در رقابت های فصل قبل 27 گل زد و 12 پاس گل فرستاد تا زیر ذره بین باشگاه های بزرگ برود.

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد، به باشگاه توصیه نموده هرچه زودتر راموس را بخرد و معتقد است این بازیکن جوان در آینده ای نزدیک تبدیل به یکی از برترین مهاجمان جهان خواهد شد.

گفته می گردد یک باشگاه -که نام آن فاش نشده- برای خرید ستاره بنفیکا 52 میلیون پوند پیشنهاد داده که به وسیله باشگاه پرتغالی رد شده است. روی کاستا، ستاره سابق تیم ملی پرتغال که اکنون رییس باشگاه بنفیکا است، اعتقاد دارد یونایتد برای خرید راموس 69 میلیون پوند خواهد پرداخت.

این بازیکن که در برد 6 بر یک پرتغال مقابل سوییس در یک هشتم نهایی جام جهانی هت تریک کرد، مورد توجه پاری سن ژرمن هم قرار گرفته است. او فصل قبل با زدن 19 گل در لیگ همراه بنفیکا قهرمان پرتغال شد و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.

با توجه به این که شانس خریدن هری کین برای یونایتد روز به روز کمرنگ تر می گردد، روی کاستا جواهری در خط حمله تیمش دارد که می تواند مشکل گلزنی یونایتد را در آینده درازمدت حل نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "توصیه ستاره پرتغالی یونایتد به مدیران باشگاه ، رقیب طارمی جانشین هری کین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه ستاره پرتغالی یونایتد به مدیران باشگاه ، رقیب طارمی جانشین هری کین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید