جزئیات دقیقی از عاملان حملات موشکی در عراق به دست آمده است

به گزارش وبلاگ ماکارون، سخنگوی دفتر نخست وزیری عراق از دستیابی به جزئیاتی دقیق از عاملان حملات موشکی در عراق و همچنین خنثی سازی بسیاری از حملات برنامه ریزی شده اطلاع داد.

جزئیات دقیقی از عاملان حملات موشکی در عراق به دست آمده است

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ ماکارون به نقل از میدل ایست نیوز، احمد ملأ طلال سخنگوی دفتر نخست وزیری عراق روز سه شنبه از دستیابی به جزئیاتی دقیق از عاملان حملات موشکی در عراق علاوه بر خنثی سازی بسیاری از حملات برنامه ریزی شده اطلاع داد.

ملأ طلال در کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه گفت: همه اقداماتِ ناقض امنیت در دست پیگیری است و دستگاه های امنیتی داده های اطلاعاتی بسیاری از این گونه اقدامات دارند.

وی ضمن اشاره به اینکه اقداماتی در مورد عاملان شلیک موشک و بعضی از طرف های حامی آنها وجود دارد، از اعلام بعضی جزئیات در روزهای آینده اطلاع داد و گفت: دستگاه های امنیتی هوشیار و پیگیر هستند، شاهد بودید که نیروهای امنیتی به سرعت مکان شلیک موشک ها را کشف و همانگونه از بسیاری از حملات موشکی هم جلوگیری می کردند.

ملأ طلال همچنین گفت که نخست وزیر عراق دستور تحقیقات درباره حمله مسلحانه به نیروهای امنیتی را داده است.

سخنگوی نخست وزیری عراق در ادامه اضافه کرد که دولت عراق بر تعهد خود نسبت به حراست از تظاهرات مسالمت آمیز و کوشش برای تحقق مطالبات معترضان و برخورد قاطع با متجاوزان به نیروهای امنیتی، پایبند است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات دقیقی از عاملان حملات موشکی در عراق به دست آمده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات دقیقی از عاملان حملات موشکی در عراق به دست آمده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید