حریفان احتمالی پرسپولیس در روز اول لیگ قهرمانان آسیا را بشناسید خبرنگاران

به گزارش وبلاگ ماکارون، نوزدهمین دوره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از این هفته با انجام بازی های پلی آف حرکت خود در سال 2021 را شروع خواهد نمود.

حریفان احتمالی پرسپولیس در روز اول لیگ قهرمانان آسیا را بشناسید خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ماکارون، در گروه پنجم این رقابت ها که پرسپولیس نیز در آن حضور دارد، دو تیم الوحده امارات و الزوراء عراق چهارشنبه در استادیوم آل نهیان، به مصاف یکدیگر می فرایند تا تیم چهارم گروه را معین نمایند. برنده این بازی، اولین حریف پرسپولیس در این دوره خواهد بود و بازی های اول نیز اهمیت زیادی دارند.

بر این اساس، نگاهی به آخرین شرایط این دو تیم انداختیم. الزوراء در حال حاضر، در خاتمه هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر عراق که با حضور 20 تیم انجام می گردد، با 48 امتیاز بعد از نیروی هوایی عراق (59 امتیاز) و پلیس عراق (49 امتیاز) در مکان سوم جدول واقع شده است. آنها در 26 مسابقه، 30 گل زده اند و تنها 13 گل دریافت نموده اند.

در آخرین بازی خود که هفته گذشته انجام شد، برابر نفت بصره به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کردند. 4 پیروزی، 5 تساوی و یک شکست حاصل کار این تیم در ده بازی اخیر بوده است.

الزوراء در سال 1969 با نام المواصلات تاسیس شد و نام آن در سال 1972 به الزوراء تغییر کرد. این تیم در بغداد مستقر است و اسب بالدار نشان و نماد این باشگاه به حساب می آید.

مدیریت این باشگاه در حال حاضر در اختیار فلاح حسن جاسم، بازیکن نامدار و پیشین فوتبال عراق است.

آن ها در اولین روزهای سال 2021، راضی شنیشل سرمربی اسبق تیم ملی عراق را به خدمت گرفتند. بعد از این تغییر سه پیروزی توأم با کلین شیت به شرایط الزوراء در جدول لیگ برتر عراق سر و سامان داد.

اما الوحده امارات که اخیرا سرمربی خود را به دلیل نتایج ضعیف تغییر داد، در ده مسابقه اخیر خود به 4 پیروزی، دو شکست و 4 تساوی دست پیدا نموده است.

الوحده در روز معرفی هنک تین کات، سرمربی هلندی و 68 ساله خود الظفره را با سه گل مغلوب کرد که البته حاصل عملکرد ووک رازوویچ صرب و برکنار شده بود.

پیرورزی دو بر صفر برابر الجزیره صدرنشین و شکست یک بر صفر برابر الاتحاد کلبا نتایج الوحده در بازی های بعدی بود.

الوحده در حال حاضر با 35 امتیاز از 23 بازی در رده هفتم جدول واقع شده است. 41 گل زده و 25 گل خورده حاصل عملکرد الوحده در این رقابت ها تا به امروز بوده است.

تین کات سرمربی کنونی الوحده در سال 97 در کسوت سرمربی الجزیره امارات در مرحله یک هشتم خاتمهی برابر پرسپولیس قرار گرفته بود.

او قبل از بازی برگشت در حالی که پیروزی 3 بر 2 در خانه را اندوخته تیمش می دید، در کنفرانس خبری قبل از بازی گفته بود: من از اروپا آمده ام و وقت کشی در خونم نیست. در آن موقع وقتی این سخن وی به برانکو منتقل شد، شاهد لبخند وی بودیم.

مصاف دو تیم در نهایت در مجموع دو بازی 4 بر 4 شد و پرسپولیس با گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله یک چهارم خاتمهی صعود کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حریفان احتمالی پرسپولیس در روز اول لیگ قهرمانان آسیا را بشناسید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان احتمالی پرسپولیس در روز اول لیگ قهرمانان آسیا را بشناسید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید