خبرنگاران افزایش تسهیلات کرونایی رانندگان حمل و نقل عمومی خوزستان

به گزارش وبلاگ ماکارون، اهواز - خبرنگاران - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: سقف تسهیلات وام کرونا به رانندگان بخش حمل و نقل عمومی مسافربری خوزستان تا 120 میلیون ریال افزایش یافت.

خبرنگاران افزایش تسهیلات کرونایی رانندگان حمل و نقل عمومی خوزستان

فواد غزیعلی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار وبلاگ ماکارون اعلام کرد: در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا ،با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای آسیب دیده به واسطه شیوع ویروس کرونا ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان ثبت نام رانندگان مشمول این حمایت را در سامانه کارا فراهم کرد.

وی با بیان اینکه متقاضیان در سایت https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کردند ، اضافه کرد: شروع این طرح ، تسهیلات 60 میلیون ریالی برای هر نفر راننده فعال بیمه شده با سود 12 درصد و دوره بازپرداخت 24 ماهه در نظر گرفته شده بود که با رایزنی انجام شده این میزان در استان خوزستان به 120 میلیون ریال افزایش یافت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: چهار هزار و 100 راننده ای که پیروز به دریافت وام 60 میلیون ریالی شدند تا انتها اردیبهشت سال جاری می توانند با مراجعه به شعب بانکی، تفاوت این تسهیلات را دریافت نمایند.

وی ادامه داد: رانندگان بخش حمل و نقل عمومی مسافربری که تا به امروز پیروز به دریافت این تسهیلات نشده اند نیز می توانند با مراجعه به سایت کارا نسبت به ثبت نام وام 120 میلیون ریالی اقدام نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران افزایش تسهیلات کرونایی رانندگان حمل و نقل عمومی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش تسهیلات کرونایی رانندگان حمل و نقل عمومی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید