خبرنگاران سیلاب نورآبادی ها را مجبور به ترک منازل کرد

به گزارش وبلاگ ماکارون، خرم آباد - خبرنگاران - شدت بارندگی های بامداد چهارشنبه در نورآباد مرکز شهرستان دلفان لرستان موجب طغیان رودخانه های درون این شهر و ورود سیلاب به منازل مردم شد و شهروندان را مجبور به ترک منازل و اسکان اضطراری کرد.

خبرنگاران سیلاب نورآبادی ها را مجبور به ترک منازل کرد

به گزارش وبلاگ ماکارون میانگین بارندگی نورآباد در 38 ساعت گذشته حدود 140 میلیمتر بود که موجب خروش رودخانه های درون شهری شد تا مردم این شهر در هوای سرد زمستانی مجبور به تخلیه خانه های خود شوند.

حجم سیلابی ورودی به خیابان های نورآباد بسیار گسترده است و محله های مختلف را در برگرفته و همین امر نیز کار امدادرسانی را با مشکل روبرو نموده است.

حشمت بهمنی فرماندار دلفان نیز با اعلام شرایط بحرانی در نورآباد تاکید نمود: سیل وارد شهر شده و برطرف مسائل پیش امده نیازمند همکاری مردم است بنابراین شهروندان ساکن بایددر حاشیه رودخانه ها هشدارها را جدی گرفته و همچنان نسبت به ترک منازل خود اقدام نمایند.

اکنون تمام شهرستان دلفان دچار آبگرفتگی شده و شهروندان در پنج محله آن با مسائل عدیده و سیلاب روبرو هستند، تعدادی از پل های روستایی شهرستان نیز تخریب شده و کار انتقال مردم به مکان های امن در حال اجرا است.

مناطق خلیج فارس،کلانتری، میدان بعثت و خیابان ساحلی پارک بانوان دچار سیلاب شده اند و رودخانه در محل پل شهرداری طغیان نموده که ساکنان این مناطق باید محل را ترک و منازل خود را تخلیه نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سیلاب نورآبادی ها را مجبور به ترک منازل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیلاب نورآبادی ها را مجبور به ترک منازل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید