خودروی میکروی نو، زیبا و عجیب میکرولینو

به گزارش وبلاگ ماکارون، شرکت Micro Mobility Systems AG نسخه محدود خودروی کوچک زیبای خود را در غوغای ماشین های برقی عرضه نموده:میکروماشین شهری میکرولینو، نسخه پایونیر.

خودروی میکروی نو، زیبا و عجیب میکرولینو

این شرکت کارش را با با فروش اسکوتر های برقی در سال 1999 شروع کرد و تصمیم گرفت تا با راه اندازی یک ماشین حباب برقی در نمایشگاه خودروی ژنو 2016، طراحی متفاوتی از خودروهای کوچک را به نمایش بگذارد. این خودروی حبابی شکل الکتریکی در سال 2020 بازطراحی کاملی را تجربه کرد و در جهت فراوری بهینه سازی شد.

خط مونتاژ نو 3000 متر مربعی این شرکت در نهایت هر 20 دقیقه یک Microlino EV فراوری خواهد نمود، اما در حال حاضر تمرکز بر روی عرضه مدل های سری پایونیر است. 999 نفر از علاقه مندان این خودرو بعد از 6 سال صبوری می توانند، به خودروی خود برسند.

سواری دو نفره Micro رسماً به عنوان یک چهار چرخه سنگین در رده خودرو های L7e اروپایی طبقه بندی می گردد و در همان رده e-mobility با Twizy رنو می توان تقسیم بندی اش کرد.

میکرولینو که برای زندگی در شهر مدرن طراحی شده است، دارای یک موتور 12.5 کیلوواتی با گشتاور 89 نیوتن متر و حداکثر سرعت 90 کیلومتر در ساعت است و 230 لیتر فضای صندوق عقب دارد.

میکرولینو در سه نسخه عرضه می گردد. نسخه 515 کیلوگرمی پایونیرآن باتری لیتیوم دارد که با یک بار شارژ کامل می توان با آن مسافت 177 کیلومتر را پیمود. حتی می گردد باتری آن را به برق شهری هم متصل کرد.

این خودرو دو رنگ آبی اقیانوسی و آلومینیوم تورینی دارد. برای ساخت مبلمان آن از چرم گیاهی و جیر استفاده شده.

این خودروی کوچک، حتی یک سانروف استاندارد و بلندگو های بلوتوثی دارد.

قیمت این خودرو 13 هزار دلار است.

منبع: Micro Mobility Systems AG

منبع: یک پزشک

به "خودروی میکروی نو، زیبا و عجیب میکرولینو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی میکروی نو، زیبا و عجیب میکرولینو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید