روابط عمومی ها با گفتمان سازی و فراوری محتوا، چهره واقعی استان را معرفی نمایند

به گزارش وبلاگ ماکارون، زینی وند گفت:روابط عمومی ها باید با گفتمان سازی و فراوری محتوا،چهره واقعی استان را که سرشاراز ظرفیت و استعداد است را معرفی نمایند.

روابط عمومی ها با گفتمان سازی و فراوری محتوا، چهره واقعی استان را معرفی نمایند

به گزارش خبرنگار از ، علی زینی وند در نشست مشترک شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که در آستانه فرارسیدن بیست هفتم اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در استانداری برگزار گردید؛ با تبریک هفته روابط عمومی؛ روابط عمومی ها را صدای مردم و حاکمیت خواند و گفت: روابط عمومی ها باید با گفتمان سازی، فراوری محتوا و تصویر سازی مثبت، چهره واقعی استان را معرفی نمایند.

او اضافه نمود: در برخی مواقع، مطالبی توسط شخصیت های شناخته شده مانند هنرمندان و ورزشکاران از روی ناآگاهی به مسایل استان، منتشر می شود که انتظار داریم، روابط عمومی ها و رسانه ها با اطلاع رسانی و شفاف سازی صحیح از تاثیرگذاری منفی این موضوعات بر فضای استان جلوگیری نمایند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به نقش روابط عمومی در سازمان ها؛ توضیح داد:اگر مدیر سازمان به روابط عمومی توجه نکند، این مدیر اهمیت اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات را درک نکرده است و مدیریت وی با چالش روبروست، لذا روابط عمومی ها باید به صورت مستقل توسط اداره کل روابط عمومی استانداری و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد ارزیابی قرار بگیرند و مسائل و نقاط ضعف و قوت آن ها شناخته شود.

زینی وند اضافه نمود: در اختیار داشتن ابزار تخصصی لازمه کار یک روابط عمومی است، اما روابط عمومی بدون دانش و تخصص نمیتواند کار های خلاقانه انجام دهد، لذا روابط عمومی در صورتی پیروز است که دارای دانش، سلیقه، خلاقیت و ابتکار باشد.

او بیان نمود: افرادی که در حوزه روابط عمومی کار می نمایند باید ذاتا به کار روابط عمومی علاقمند باشند چراکه کار روابط عمومی کاری بیست و چهار ساعته است و زمان معین اداری و ابزار تعریف شده ای برای این کار تعریف نشده است و نباید آن را به عنوان کاری در چارچوب وقت اداری تعریف کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری اضافه نمود: آنچه که در روابط عمومی ضامن پیروزیت آن است؛ هنر، دانش و خلاقیت در عرصه روابط عمومی است.

زینی وند در ادامه با اشاره به نقش شورای اطلاع رسانی گفت: شورای اطلاع رسانی بعد از حدود یک قرن کار دیوانسالاری، با تصویب دولت و ابلاغ ساختار، قوام گرفته است که زمینه تقویت روابط عمومی ها را فراهم خواهد نمود و روابط عمومی ها با دستورالعمل ها و ابلاغیه های شورای اطلاع رسانی صندلی خودشان را به دست خواهند آورد.

او در خاتمه گفت: باید دغدغه های عرصه روابط عمومی به مرکز منعکس شود تا صندلی روابط عمومی ها به لحاظ اداری نیز تقویت شود.

در این جلسه چند تن از مدیران روابط عمومی استان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در مورد اطلاع رسانی پیغام ها و دستورالعمل های بهداشتی و همچنین آخرین اخبار و اطلاعات بیماری کرونا پرداختند.

فرمانداران استان هم به صورت ویدیو کنفرانسی حضور داشتند و به بیان آخرین شرایط شهرستان در مورد بیماری کرونا پرداختند.

انتهای پیغام./ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "روابط عمومی ها با گفتمان سازی و فراوری محتوا، چهره واقعی استان را معرفی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روابط عمومی ها با گفتمان سازی و فراوری محتوا، چهره واقعی استان را معرفی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید