ساداتی نژاد: ایجاد 1000 شغل با بهره برداری از شهرک گلخانه ای فجر ایزد

به گزارش وبلاگ ماکارون، سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت : با بهره برداری از شهرک گلخانه ای فجر ایزدخواست شهرستان زرین دشت برای 1000 نفر شغل ایجاد می گردد.

ساداتی نژاد: ایجاد 1000 شغل با بهره برداری از شهرک گلخانه ای فجر ایزد

به گزارش گروه استان های وبلاگ ماکارون، ساداتی نژاد در سفر به زرین دشت مورد استقبال مردم و مسئولان شهرستان نهاده شد و با حضور در گلزار شهدای شهرپیر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی از نزدیک در جریان مسائل و مسائل این شهرستان نهاده شد و اضافه نمود: این مسائل در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور در شیراز برگزار خواهد شد مطرح و پیگیری خواهد شد.

ساداتی نژاد در بازدید از شهرک گلخانه ای فجر ایزدخواست از بهره برداری سریع این مجموعه در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: این شهرک گلخانه ای در زمینی به مساحت 120 هکتار و با ظرفیت 1000 شغل در حال احداث است.

امام آدینه شهرپیر گفت: شهرستان زرین دشت سالهاست که با مسائل جاده ای و آب دست و پنجه نرم می نماید و مردم بسیار در رنج و زحمت هستند.

حجت السلام مومنی تبار در جلسه ای که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در زرین دشت تشکیل شد اضافه نمود: جاده های مواصلاتی جهرم به زرین دشت و زرین دشت به داراب و بعلاوه گردنه منتهی به حاج آباد از مهمترین مسائل این منطقه است و سالیانه افراد زیادی در این جاده ها کشته و مصدوم میشوند.

وی اضافه نمود: یکی دیگر از عمده مسائل زرین دشت اشتغال و بیکاری جوانان است که سبب مسائل اجتماعی و گا ها مهاجرت شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ساداتی نژاد: ایجاد 1000 شغل با بهره برداری از شهرک گلخانه ای فجر ایزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساداتی نژاد: ایجاد 1000 شغل با بهره برداری از شهرک گلخانه ای فجر ایزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید