ساعت هوشمند فسیل با امکاناتی نو معرفی گردید ، از تراشه اسنپدراگون 3100 تا باتری هوشمند

به گزارش وبلاگ ماکارون، ساعت هوشمند فسیل با امکاناتی ویژه معرفی گردید. این ساعت تازه دارای حالت های Wear OS ، تراشه اسنپدراگون 3100 و باتری هوشمند است.

ساعت هوشمند فسیل با امکاناتی نو معرفی گردید ، از تراشه اسنپدراگون 3100 تا باتری هوشمند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد ساعت نو و هوشمند فسیل، دارای استقلال عمل و امکاناتی بسیار بیشتر از دیگر محصولات این شرکت دارد. برای مثال دارای یک بلندگوی اختصاصی در کنار میکروفون است که به شما امکان برقراری تماس را می دهد.

تعامل کاربر با این ساعت به وسیله صفحه نمایش OLED با قطر 1.28 اینچی انجام می گردد. این پوشش از سه دکمه شامل یک تاج چرخان و دو دکمه قابل تنظیم جداگانه است. ساعت مذکور که با نامGen 5 و در ابعاد 44 میلی متری در دسترس است، از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این ساعت از تسمه های قابل تعویض 22 میلی متری برای شخصی سازی آسان تر پشتیبانی می نماید.

یکی از مهمترین ویژگی های این ساعت را می توان وجود تراشه اسنپدراگون 3100 با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی دانست. این دستگاه از تمام حالت های استاندارد ردیابی تناسب اندام برخوردار است و از ردیابی ضربان قلب ، GPS ، NFC ، وای فای و بلوتوث 4.2 پشتیبانی می نماید. افزون بر این ها، ساعت مذکور ضد آب است.

منبع: انتخاب

به "ساعت هوشمند فسیل با امکاناتی نو معرفی گردید ، از تراشه اسنپدراگون 3100 تا باتری هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند فسیل با امکاناتی نو معرفی گردید ، از تراشه اسنپدراگون 3100 تا باتری هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید