سومین گردهمایی مدیران شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ ماکارون، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، سومین گردهمایی مدیران شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی برگزار گردید.

سومین گردهمایی مدیران شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی برگزار گردید

این نشست با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، محمدمهدی انصاری عضو هیأت مدیره و سرپرست شرکت، علی کاظمی عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی، فریبا عباسی عضو هیأت مدیره و مدیر روابط عمومی، مصطفی امیری عضو هیأت مدیره، معاونان، مشاوران، مدیران ستادی و مدیران گروه هتلها برگزار گردید.

در این جلسه در مورد استفاده از ظرفیت های شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در راستای سرمایه گذاری بهینه و افزایش عایدی هتل ها بحث و آنالیز بعمل آمد.

در ابتدای جلسه انصاری ضمن عرض خیر مقدم به معاون پارلمانی رئیس جمهور و هیات همراه، معرفی مختصری از شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی با عنوان گسترده ترین و قدیمی ترین زنجیره هتلداری کشور را ارائه کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه اعلام کرد: گردشگری بزرگترین صنعت خدماتی جهان است که می تواند موجب فعالیت بیشتر صنایع وابسته از جمله حمل و نقل و صنایع دستی شود.

وی بعلاوه بر اهمیت تبلیغات و تأثیر بسزای آن در این حوزه اشاره و تاکید نمود: که این دولت، دولت تحول است. هرگز نباید به وضع موجود بسنده کرد و با در نظر گرفتن احتیاج کشور به عایدی و منابع ارزی و بعلاوه ظرفیت های فراوان ایران چهار فصل، فعالیتی بیش از پیش و کارآمد را ارائه داد.

حسینی ادامه داد: با توجه به اهمیت سفر و احتیاج همه مردم جهان به این امر مهم، باید طرحی نو در اندازیم تا ایران را با همه تاریخ، فرهنگ، تمدن، مشاهیر و جاذبه های گردشگری بی مانندش آنچنان که درخور و شایسته آن می باشد، به همه جهان بشناسانیم.

وی اضافه کرد: باید کوشش کرد که ایران از نظر همه ظرفیت های گردشگری بازتاب قابل توجهی پیدا کند و این صنعت مهم نقش موثری در عایدیزایی کشور ایفا کند.

وی گفت: دستیابی به این هدف در گرو جذب سرمایه گذار، تبلیغات، مطالعات راهبردی و...می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: همگردی

به "سومین گردهمایی مدیران شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین گردهمایی مدیران شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید