صیادمنش: امیدوارم با شکست کره جنوبی جبران کنیم

به گزارش وبلاگ ماکارون، مهاجم تیم امید ایران بر لزوم کسب 3 امتیاز ملاقات با کره جنوبی در رقابت های زیر 23 ساله های آسیا تاکید نمود.

صیادمنش: امیدوارم با شکست کره جنوبی جبران کنیم

به گزارش وبلاگ ماکارون و به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیا، الله یار صیادمنش، مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط تیم زیر 23 ساله های ایران گفت: من فکر کنم بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و توانستیم بازی خوبی ارائه کنیم. ما در نیمه نخست فرصت خوبی برای گلزنی داشتیم. متاسفانه اشتباهی در این نیمه مرتکب شدیم و یک پنالتی به حریف دادیم. با این حال در نیمه دوم توانستیم جبران کنیم. ما می توانستیم برنده این مسابقه باشیم و فرصت های خیلی خوبی را از دست دادیم. امیدوارم با فزونی در بازی دوم، جبران کنیم.

مهاجم تیم امید ایران که سابقه بازی و گلزنی برای تیم ملی ایران را در کارنامه خود دارد در بخش دیگری از صحبت هایش اضافه نمود: من در باشگاه خودم نیز در همین پست را بازی می کنم. برخی مواقع در پست مهاجم و برخی موافع هم در پست هافبک کناری بازی می کنم. برای من فرقی نمی کند. هر کجا مربی تصمیم بگیرد می توانم بازی کنم و این بستگی به نظر مربی دارد و برای من هیچ فرقی ندارد. من از زمانی که برای بازی به ترکیه رفتم چیزهای زیادی یاد گرفتم که نمی توانستم قبلا یاد بگیرم و این تجربه خوبی برای من است. برای من خیلی مهم است که بتوانم فوتبالم را در ترکیه یا یک کشور دیگری در اروپا ادامه دهم. خودم دوست دارم چنین شرایطی برای من رقم بخورد.

تیم زیر 23 ساله های ایران فردا یک شنبه در دومین ملاقات خود در این رقابت ها به ملاقات کره جنوبی می رود که توانست در بازی نخست چین را از پیش روی بردارد.

3 تیم برتر این مسابقات مجوز حضور در مسابقات فوتبال در بازی های المپیک تابستانی 2020 را کسب خواهند کرد.

  • انتخابی المپیک توکیو | کره جنوبی صدرنشین شد
منبع: همشهری آنلاین

به "صیادمنش: امیدوارم با شکست کره جنوبی جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیادمنش: امیدوارم با شکست کره جنوبی جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید