طراحی سامانه مدیریت آزمایشگاه های تشخیص ویروس کرونا

به گزارش وبلاگ ماکارون، با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز آزمایشگاه های تشخیصی ویروس کرونا به سامانه مدیریتی، دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران خدماتی را دراین راستا ارائه کرد.

طراحی سامانه مدیریت آزمایشگاه های تشخیص ویروس کرونا

به گزارش دانشکده صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران با همکاری شرکت سینا انفورماتیک پیروز شد سامانه ای جهت مدیریت آزمایشگاه های تشخیصی ویروس کرونا ارائه دهد.

دانشگاه علم و صنعت ایران جهت انجام مسئولیت اجتماعی خود اقدام به توسعه سامانه سیما به منظور مدیریت آزمایشگاه های پذیرش تست کرونا کرد و از تاریخ 15 فروردین این سامانه کار خود را در دو مرکز پژوهشگاه ابن سینا و مرکز درمانی ابن سینا آغاز کرد.

بر این اساس تمام فرآیند پذیرش و جوابدهی بیماران مشکوک به ویروس کرونا از طریق این سامانه انجام می پذیرد و به کارگیری این سامانه در آزمایشگاه، به پذیرش یکپارچه و تسریع جوابدهی برخط به بیماران کمک می کند و همچنین استفاده گسترده از این سامانه در آزمایشگاه های کرونا زمینه مدیریت یکپارچه اطلاعات و تسهیل تصمیم گیری را برای متولیان امر فراهم می کند.

مجموعه سینا انفورماتیک سلامت یک شرکت دانش بنیان دانشگاهی مستقر در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران است که تحت مدیریت رسولی عضو هیأت علمی این دانشکده و با همت جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه در حوزه سلامت فعالیت می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "طراحی سامانه مدیریت آزمایشگاه های تشخیص ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سامانه مدیریت آزمایشگاه های تشخیص ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید