طرز تهیه پودینگ توت فرنگی؛ دسر خوشمزه ایتالیایی

به گزارش وبلاگ ماکارون، در این روزهای گرم تابستانی، خوردن یک دسر خنک و خوشمزه به عنوان میان وعده می تواند بسیار لذت بخش باشد. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپزی تصویری خبرنگاران مگ قصد داریم طرز پودینگ توت فرنگی را به شما آموزش دهیم که یک دسر بسیار خوش طعم ایتالیایی است و بدون شک آن را دوست خواهید داشت.

طرز تهیه پودینگ توت فرنگی؛ دسر خوشمزه ایتالیایی

پودینگ توت فرنگی

پودینگ توت فرنگی یکی از دسرهای خوشمزه و پرطرفدار ایتالیایی است که بافت نرم و لطیفی دارد. این دسر مجذوب نماینده برای روزهای گرم تابستانی یک گزینه عالی است.

مواد لازم

مواداندازه
توت فرنگی200 گرم
شیریک لیوان
پودر ژلاتین2 قاشق غذاخوری سرخالی
خامه3 قاشق غذاخوری
شیر عسلی2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه پودینگ توت فرنگی

1.

برای آماده کردن این پودینگ توت فرنگی مجذوب نماینده، ابتدا سر توت فرنگی ها را جدا می کنیم و همچون تصویر برش های کوچک می زنیم.

2.

در این مرحله، توت فرنگی خرد شده را به همراه یک لیوان شیر سرد درون مخلوط کن می ریزیم و خوب مخلوط می کنیم تا شیر و توت فرنگی کاملا ترکیب گردد.

3.

در این مرحله، بعد از اینکه شیر و توت فرنگی کاملا باهم ترکیب شد، خامه و شیر عسلی را اضافه می کنیم و مجددا تمامی مواد را باهم مخلوط می کنیم.

4.

حال در این مرحله، پودر ژلاتین را با کمی آب سرد مخلوط می کنیم تا اسفنجی و حجم دار گردد؛ سپس روی بخار کتری قرار می دهیم تا ذرات ژلاتین کاملا ذوب گردد. در آخر ژلاتین ذوب شده را به مخلوط شیر و توت فرنگی اضافه می کنیم و چند ثانیه مخلوط می کنیم. (توجه داشته باشید اگر خواستید این را درون ظرف بزرگ تر بریزید و به صورت قالبی برگردانید، اندازه ژلاتین را دو برابر کنید).

5.

در آخر مخلوط آماده شده را درون ظرف مورد نظر می ریزیم و به مدت 1 تا 2 ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا کاملا سفت گردد.

-

وبلاگ ماکارون مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای وبلاگ ماکارون در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای وبلاگ ماکارون، به طور مستقیم از وبلاگ ماکارون کسب عایدی می نمایند.

وبلاگ ماکارون به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به وبلاگ ماکارون مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرز تهیه پودینگ توت فرنگی؛ دسر خوشمزه ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه پودینگ توت فرنگی؛ دسر خوشمزه ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید