چگونه یک سینی میوه تابستانه زیبا آماده کنید؟

به گزارش وبلاگ ماکارون، تابستان به میوه های متنوع و رنگارنگش معروف است و طعم های بی نظیر آن ها. با میوه های تابستانی می توانید انواع نوشیدنی ها، کیک و دسر و حتی غذا تهیه کنید که پیش از این، تعدادی از آن ها را در سری آموزش های آشپزی خبرنگاران مگ به شما آموزش داده ایم. امروز می خواهیم ایده های ساده ای را به شما معرفی کنیم تا از میل کردن میوه های تابستانی لذت بیشتری ببرید؛ ایده هایی برای چیدمان زیبای یک سینی میوه تابستانه.

چگونه یک سینی میوه تابستانه زیبا آماده کنید؟

اگر کسی را در خانه دارید که چندان علاقه ای به میوه خوردن ندارد یا از افرادی هستید که به سادگی گنجاندن میوه در رژیم غذایی روزانه اتان را فراموش می کنید، یک سینی میوه که به شکل زیبایی چیدمان شده است می تواند تضمین کننده مصرف مناسب میوه در خانه اتان باشد. از قلم نیاندازید که این ایده های چیدمان سینی میوه را با میوه های هر فصل می توانید انجام دهید. در ادامه با وبلاگ ماکارون مگ همراه باشید که شما را با سینی میوه و ایده های چیدمان آن آشنا کنیم.

فروت پلیت چیست؟

در فصل تابستان تنوع میوه ها بسیار زیاد است و رنگ و لعاب بیشتری دارند به همین دلیل، با کمی خلاقیت می توانیم سینی میوه ای شیک و مدرن داشته باشیم که بسیار مقرون به صرفه است.

انتخاب میوه

میوه هایی مانند سیب و موز گزینه مناسبی برای سینی میوه تابستانه نیستند زیرا بعد از برش زدن به سرعت سیاه می شوند و زیبایی سینی را از بین می برند.

میوه هایی مانند توت فرنگی، انواع مرکبات، انبه، هندوانه، گوجه سبز و انار گزینه های مناسب تری هستند.

خلاقیت در برش میوه

برای داشتن یک سینی میوه تابستانه و زیبا، برش میوه بسیار مهم است. برش های خلاقانه، مرتب و یک دست می تواند جلوه بیشتری به کار بدهد.

ایده برش میوه

ابتدا یک برش مورب به طول 2 سانتی متر از وسط میوه ایجاد کنید، سپس نوک چاقو را در زاویه 45 درجه برش اول قرار دهید و چاقو را به عقب و جلو ببرید تا بریده شود.

مراحل گفته شده را دور تا دور کیوی تکرار کنید تا یک طرح زیگ زاگی ایجاد شود.

بعد از اتمام کار انتهای کیوی را در دست بگیرید و در جهت مخالف بکشید تا کیوی به 2 نیمه تقسیم شود.

چیدمان سینی میوه تابستانه

1.

برای چیدمان یک سینی میوه زیبا می توان از ظرف های کوچک و بزرگ استفاده کرد، زیرا این کار باعث نظم بیشتر می شود و فضای بهتری برای دورچین ها ایجاد می کند.

2.

در مرحله دوم دورچین ها قرار بگیرد. میوه هایی مانند هندوانه، مرکبات، کیوی و طالبی برش خورده بهترین گزینه ها برای دورچین سینی میوه تابستانه هستند.

3.

در مرحله سوم بعد از دورچین ها، فضاهای خالی به وجود آمده را می توانید با انواع میوه ها پر کنید؛ ازجمله توت فرنگی، کیوی، بلوبری و انواع مرکبات.

با این روش می توانید میزهای پذیرایی خود را زیباتر کنید.

یک نتیجه جالب

برای چیدمان سینی میوه تابستانه احتیاج به میوه های لوکس نیست.

شما می توانید با چند ایده ساده و میوه های قابل دسترس، سینی میوه زیبایی چیدمان کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "چگونه یک سینی میوه تابستانه زیبا آماده کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه یک سینی میوه تابستانه زیبا آماده کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید