عرضه یک خودروی نو سایپا با گارانتی 5 ساله

به گزارش وبلاگ ماکارون، مدیر عامل شرکت سایپا گفت: سایپا هم برای خودروی آریا برنامه ریزی نموده که با افزایش شرایط کیفی این خودرو گارانتی آن را در زمان عرضه به 5 سال برساند.

عرضه یک خودروی نو سایپا با گارانتی 5 ساله

به گزارش ایسنا، محمد علی تیموری اضافه نمود: 90 درصد خودرو های کشور به وسیله ایران خودرو و سایپا فراوری می گردد توصیه من به شما این است که در این ایام هم به خودرو های مونتاژی ساخت خارج هم امداد رسانی کنید.

او افزود: در حال حاضر 27 میلیون خودرو در جاده ای کشور داریم و رسالت ما این است که کیفیت خودرو ها را افزایش دهیم. زمانی که استاندارد و گارانتی خودرو 5 ساله می گردد به طبع کیفیت خودرو سازی هم افزایش می یابد.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: بیش از 25 میلیون خودرو در کشور بدون گارانتی در جاده ها تردد دارند ما امیدواریم گارانتی بعضی از محصولات 5 ساله گردد. رسالت ما در خودروسازی باید به سمت کیفیت برود ما هرچه قدر به کیفیت توجه کنیم باعث افزایش محصولات ما می گردد.

او اضافه نمود: خوشبختانه در ماه های اخیر عرضه لوازم یدکی به بازار بیش از 300 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و این لوازم بر اساس استاندارد فراوری و با قیمت مناسب ارائه شده است لذا در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

تیموری گفت: مدیریت زنجیره تامین در کل کشور یکی از بخش هایی است که احتیاج به بهره گیری از تکنولوژی های نوین در آن وجود دارد. به نحوی که با رشد استاندارد ها و تکنولوژی قطعات احتیاج صنعت به قطعات های تک و الکترونیکی بیشتر شده و استفاده از فناوری های نوین اجتناب ناپذیر است.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: افزایش کیفیت محصولات باعث افزایش مدت زمان گارانتی محصول می گردد و این برای خودروساز مناسب است، چرا که مدت زمان بیشتری خودرو را در شبکه گارانتی خود دنبال می نماید.

او ادامه داد: بر همین اساس سایپا هم برای خودروی آریا برنامه ریزی نموده که با افزایش شرایط کیفی این خودرو گارانتی آن را در زمان عرضه به 5 سال برساند و این خودرو با شرایطی که دارد کاملا قابل رقابت با خودرو های روز جهان است چرا که برای این خودرو از یکی از برترین قوای محرکه استفاده خواهد شد.

منبع: فرارو

به "عرضه یک خودروی نو سایپا با گارانتی 5 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه یک خودروی نو سایپا با گارانتی 5 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید