فال ابجد امروز پنجشنبه 10 فروردین 1402؛ در های خوشبختی به روی شما باز می شوند!

به گزارش وبلاگ ماکارون، فال ابجد امروز پنجشنبه 10 فروردین 1402؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

فال ابجد امروز پنجشنبه 10 فروردین 1402؛ در های خوشبختی به روی شما باز می شوند!

فرداید|انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش وبلاگ ماکارون ؛ فالحروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

مقدار

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 10 فروردین ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ آ ج

شما امروز بین آرزویتان برای انگیزش درونی و نیازهایتان برای یک استراحت آرام و ساده احساس آشفتگی می کنید. اما حتی زمانی که تنها هستید برای اینکه کتابی را برداشته و در خصوص موضوعی که مورد علاقه تان است چیزی بیاموزید، تردید به خود راه ندهید. کسب کردن اطلاعات نو از طریق مطالعه و صحبت کردن با دیگران بعلاوه می تواند بذر های هوشمندی را در شما بارور کند.

اردیبهشت: آ ج ب

هنوز هم کامل کردن خوشی هایتان با خنتماشا و سرگرمی کردن با برنامه های قبلیتان ایده جالبی است. شاید برنده شدن در همه کار هایی که انجام می دهید، مهم باشد، اما نباید به خاطر جلو افتادن در یک مسابقه شانس لذت بردن را از دست بدهید.

خرداد: آ ب ب

درک کردن این موضوع که یک سابقه بد چگونه می تواند مانع شما بگردد، شما را قادر خواهد نمود که بتوانید با استعدادهایتان بر شرایط سخت چیره بشوید. به علت توجه کردن به خود از روشی که درپیش گرفته اید خارج نشوید. اکنون برای شما زمانی است که عضوی از یک گروه باشید نه الزاماً یک راهنما.

تیر: ب د د

امروز برای شما سخت است که رویاهایتان را پیش خود نگه دارید، برای اینکه به همان مقدار که شما دوست دارید افکارتان را با دوستانتان در میان بگذارید آن ها هم علاقه مندند که بفهمند در فکر شما چه می گذرد. بخشی از حرف های شما دیگران را شوکه خواهد نمود، اما قصد شما غافلگیر کردن دیگران نیست. صحبت های شما جادویی هستند و باعث می شوند که اطرافیانتان شما را تحسین نمایند.

مرداد: ب آ د

خوشبختانه شما به سمت بحث هایی که از قبل در خصوصشان اطلاعات دارید نمی روید. شما می دانید که چگونه می توانید یک راز را مخفی نگه دارید و می دانید که بهتر است بعضی از حرف ها را ناگفته باقی بماند.

شهریور: آ ج آ

مثل اینکه در های خوشبختی به روی شما بسته شده اند، بنابراین اکنون قبل از اینکه زمان را از دست بدهید کاری مثبت انجام بدهید. این کار نیز دردسر هایی دارد، برای اینکه خیلی سریع واکنش نشان دادن نیز مسائل خودش را دارد. اگر شما کاملاً به خودتان مطمئنید دوباره فکر کنید و ببینید که در چند ساعت آینده چه احساسی خواهید داشت.

مهر: ب د ج

توانایی شما در تماشا جنبه مثبت هر موضوعی می تواند شما را به سمت تکذیب کردن سوق بدهد. موقع صحبت کردن مطمئن باشید که حرفهایتان نه فقط بر پایه تخیلاتتان بلکه بر اساس واقعیت پی ریزی شده باشند.

آبان: آ د آ

تصور نکنید که برداشت هر فرد دیگری از واقعیت نیز باید مشابه برداشت شما باشد. شما با دیدی درون گرایانه به دنیا می نگرید که می تواند به مقدار خود دنیا خیالی باشد، بنابراین نسبت به شخصی که ممکن است به نتیجه ای مغایر با نتیجه شما رسیده باشد، کمی بی توجه باشید.

آذر: ب ب آ

کوشش کنید که به خودتان نگرانی راه ندهید، برای اینکه ممکن است شما در این چند روز توانایی سرکوب کردن آن ها را پیدا کنید، اما بهتر است به جای اینکه صبر کنید که احساساتتان سرریز شوند، آن ها را پردازش کنید.

دی: ب د آ

با وجود اینکه ممکن است اینگونه به نظر برسد که شما در برابر اجبار تسلیم شده اید، ولی زیاد راضی نیستید که فقط به خاطر پیدا کردن یک نگرش مثبت، احساسات عمیق ترتان را از فکرتان پاک کنید. اما شما اکنون یا می توانید از تخیلتان برای تقویت کردن روحیه خودتان بهره ببرید یا اینکه هیچ کاری نکنید. انتخاب با شماست.

بهمن: آ آ آ

حتی اگر استرس ها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً نسبت به شما ستیزه جو بوده است، اکنون برای اینکه با شما هم پیمان گردد می تواند رویه اش را تغییر دهد؛ بنابراین بی جهت به توانایی های این حامی حسادت نداشته باشید.

اسفند: آ ب آ

افکارتان فقط می توانند شما را به دوردست ها ببرند و واقعاً به هیچ روشی نمی توانند به شما بگویند که دیگران اکنون در مقابل عمل شما چه واکنشی نشان خواهند داد. برترین نتایج ممکن را در فکر تصور کنید؛ فقط زمان می تواند به شما نشان دهد که نقشه های شما مؤثر بوده است یا نه.

منبع: فرادید

به "فال ابجد امروز پنجشنبه 10 فروردین 1402؛ در های خوشبختی به روی شما باز می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز پنجشنبه 10 فروردین 1402؛ در های خوشبختی به روی شما باز می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید