لیست مهدوی کیا برای بازی های آسیایی اعلام شد

به گزارش وبلاگ ماکارون، مهدی مهدوی کیا لیست اولیه و 60 نفره خود برای حضور در بازی های آسیایی 2022 هانگژو را اظهار داشت.

لیست مهدوی کیا برای بازی های آسیایی اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ماکارون، تیم ملی فوتبال امید ایران سال آینده در بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین شرکت خواهد نمود. بر همین اساس لیست اولیه و 60 نفره تیم های ملی فوتبال حاضر در این مسابقات باید ظرف چند هفته آینده به ستاد برگزاری این بازی ها ارسال گردد.

با درخواست کمیته ملی المپیک ایران، مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی امید لیست 60 نفره و ابتدایی خود را به کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام نموده و با تکمیل مدارک اطلاعات لازم به این کمیته ارسال خواهد شد.

با توجه به کمبودهای موجود در خطوط مختلف، مهدوی کیا از تعدادی بازیکن با شرایط سنی نامناسب برای حضور در المپیک هم استفاده نموده اما همه بازیکن زیر 23 سال هستند. تمرکز مهدوی کیا و همکارانش روی بازی دادن به بازیکنانی است که امکان حضور در المپیک 2024 پاریس را داشته باشند و بر همین اساس شاکله اصلی این تیم زیر 21 سال خواهد بود.

مهدوی کیا پیش از این همه اعلام نموده بود که بازی های آسیایی هانگژو و جام ملت های آسیا 2022 به عنوان مسابقات تدارکاتی و افزایش آمادگی این تیم به منظور حضور در انتخابی المپیک در سال 2024 خواهد بود.

اعلام این لیست در شرایطی است که تا پیش از این برآورد های زیادی درباره بروز بعضی مسائل و کناره گیری مهدوی کیا از راهنمایی تیم ملی امید وجود دارد اما این مسائل با دخالت دبیرکل فدراسیون فوتبال حل شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لیست مهدوی کیا برای بازی های آسیایی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست مهدوی کیا برای بازی های آسیایی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید