لاغری با آبمیوه

به گزارش وبلاگ ماکارون، آبمیوه های طبیعی، هم خوش مزه هستند و پرفایده، هم می توانند شما را لاغر نمایند. باور نمی کنید؟! کافی است یک بار رژیم آبمیوه ها را امتحان کنید. محققان می گویند، جایگزین کردن مایعات باجامدات، به خصوص در فصل های گرم که تعریق بدن بیشتر می گردد، می تواند با یک تیر دو نشان بزند؛ هم جبران آب از دست رفته

لاغری با آبمیوه

لاغری با آبمیوه

برترین رژیم لاغری در هوای گرم تابستان، رژیمی است که پایه آن بر آبمیوه های طبیعی است.

آبمیوه های طبیعی، هم خوش مزه هستند و پرفایده، هم می توانند شما را لاغر نمایند. باور نمی کنید؟! کافی است یک بار رژیم آبمیوه ها را امتحان کنید.

محققان می گویند، جایگزین کردن مایعات باجامدات، به خصوص در فصل های گرم که تعریق بدن بیشتر می گردد، می تواند با یک تیر دو نشان بزند؛ هم جبران آب از دست رفته را بکند وهم شما را لاغر کند. در این رژیم غذایی فقط آبیموه و انواع چای را دارید و مجاز به خوردن مواد غذایی جامد نیستید.

عملکرد رژیم غذایی

برنامه غذایی آبمیوه، نوعی روزه گرفتن به تعداد می رود که در آن فرد رژیم گیرنده مجاز است تنها آبمیوه و نوشیدنی مصرف کند. این رژیم کم کالری، باعث خرد شدن و آب شدن چری هایی می گردد که در اثر تجمع انرژی در بدن به وجود آمده اند. البته این رژیم طوری طراحی شده که به وسیله آبمیوه هامیزان کافی مواد مغذی به بدن برسد؛ از جمله ویتامین ها و موادمغذی وکربوهیدرات که منبع بسیار خوب انرژی است. کربوهیدرات ها برای متعادل نگه داشتن قند خون لازم اند و رژیم آبمیوه، آب ومایعات دیگر جلوی کم شدن آب بدن را میگرد ومیزان پتاسیم، سدیم ودیگر مواد مغذی را متعادل نگاه می دارد. البته یادتان باشد، که این آبمیوه ها همگی طبیعی هستند و در واقع باید با دستگاه آبمیوه گیری درخانه تهیه شوند. رژیم آبمیوه ها علاوه بر یاری به کاهش وزن شما، به سم زدایی از بدن هم یاری می نماید.

آناناس به ساخت استخوان های سالم واستحکام آنها یاری می نماید. این میوه سرشار از مهمیم است. یک فنجان آناناس حدود 73 درصد مهمیم موردنیاز روزانه بدن را تامین می نماید. از دیگر خواص آناناس میتوان به نقش آن دربهبود سرماخوردگی و از بین بردن سرفه های شدید و خشک اشاره نمود.

رژیم نمونه: این برنامه را تنها 2 روز میتوانید ادامه دهید.

روز اول

روز اول

روز دوم

قبل از صبحانه

چای سبز

چای سبز

صبحانه

آبمیوه، آب

آبمیوه، آب

میان وعده

آبمیوه، آب

آبمیوه، آب

ناهار

آبمیوه، آب

آبمیوه، آب

میان وعده

آبمیوه، آب

آبمیوه، آب

شام

آبمیوه، آب

آبمیوه، آب

بعد از شام

چای سبز یا آبمیوه، آب

چای سبز یا آبمیوه آب

رژیمی در دسترس

تمامی مایعات، آبمیوه ها و انواع چای را که دراین رژیم غذایی آمده، می توانید به راحتی تهیه کنید. اگر در کنار این رژیم غذایی، نرمش و ورزش های ملایم انجام دهید، روزدتر و راحت تر به هدف تان که همان کاهش وزن است، خواهید رسید.

یادتان باشد که این رژیم غذایی را نباید بیش از دو روز در هفته دنبال کنید.

بهتر است کاملاً طبق برنامه داده شده عمل کنید و مواد دیگر را جایگزین نکنید.

هزینه این برنامه غذایی بسیار پایین است.

مزایا و معایب

در این رژیم غذایی، اندازه کافی کربوهیدرات، ویتامین، مواد معدنی و کالری به بدن می رسد و جلوی از بین رفتن ماهیچه های بدن را می گیرد. البته یادتان باشد. این رژیم را تنها 2 روز میتوانید نگه دارید. کاهش وزن دراین رژیم با همکاری چندین عامل رخ می دهد: میزان کم کالری دریافتی وکاهش چربی بدن. اما ادامه دادن این برنامه غذایی به مدت طولانی می تواند خطرناک باشد.

آیا برای شما مناسب است؟

این رژیم غذایی برای کسانی که می خواهند به شدت اندازه کالری دریافتی شان را پایین بیاورند، مناسب است؛ اما البته نه در دراز مدت، به هر حال اگر نوشیدنی و آبمیوه را دوست دارید، این رپیم برایتان دلچسب خواهد بود، اما یادتان باشد بعد از دور روز حتماً باید جامد هم میل کنید. این رژیم را به افرادی که دچار دیابت، بیماری های قلبییا کسانی که دچار ناراحتی های معده و روده هستند و به خصوص میوه جات خام حساسیت دارند، پیشنهاد نمی کنیم.

چطور رژیم بگیریم

می توانید در هر وعده حداکثر 2 لیوان آب به همراه 2 لیوان آبمیوه میل کنید. برترین پیشنهاد برای آبمیوه ها در این رژیم غذایی، آب هویج، گوجه فرنگی، پرتقال، کرفس و آب لیمو، گریپ فروت، سیب، هندوانه و انواع میوه هایی است که دوست دارید.

یادتان باشد این آبمیوه هارا باید خودتان در خانه تهیه کنید تا قند و افزودنی نداشته باشد بهتر است، آبمیوه را به همراه تقاله های میوه میل کنید، یعنی بعد از گرفتن آب میوه، آنرا از صافی نگذرانید.

اگر می خواهید لاغر شوید، هلو را از قلم نیاندازید. می توانید به راحتی آب این میوه را بگیرید. این میوه به خصوص برای کسانی که زخم معده دارند یا مبتلایان به ورم معده یا روده عالی است فقط باید با شکم خالی میل گردد. اگر سنتان کمی بالاست، هلو را از قلم نیاندازید.

منبع:زندگی ایده آل، تعداده 44.

منبع: راسخون

به "لاغری با آبمیوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاغری با آبمیوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید