ماتا: گل گهر فقط یک فرصت داشت و به گل رسید، خون ساپینتو در رگ بازیکنان استقلال جریان دارد

به گزارش وبلاگ ماکارون، مربی تیم استقلال گفت: به همین علت است که می خواهیم VAR به لیگ ایران بیاید.

ماتا: گل گهر فقط یک فرصت داشت و به گل رسید، خون ساپینتو در رگ بازیکنان استقلال جریان دارد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ماکارون، روی ماتا مربی تیم استقلال در نشست خبری سرانجام بازی هفته بیست و دلیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان صحبت های انجام داد که در زیر می خوانید.

*یک بازی خیلی خوب را انجام دادیم. بازیکنان ما با تمام وجود به این بازی رفتند و می توانستیم همان دقایق ابتدایی هبه گل برسیم، که متاسفانه گل نزدیم. گل گهر فقط یک بار سمت دروازه ما رفت و یک گل زد. آن هم به خاطر تمرکز نداشتن بازیکنان ما بود.

*پس از گل هم دنبال چیزی بودند که از اول به خاطر آن به زمین آمده بودند. فقط دفاع کردند. پس از آن ما نشان دادیم تیم خوب و باکیفیتی هستیم. نیمه دوم را هم خوب آغاز کردیم و می توانستیم نتیجه را یک بر یک یا دو بر یک کنیم. تعویض های ما هم به خاطر این نبود که بازیکنانی که بیرون آمدند، بد بودند بلکه می خواستیم سناریو های جدیدی را پیاده کنیم. کم هم نیاوردیم و ایمان داشتیم که خواهیم برد.

*این تیم هیچ وقت نمی ایستد و می جنگد، زیرا خون سرمربی تیم را دارد. ما جنگنده و جنگجو هستیم. هیچ وقت هم تسلیم نمی شویم. تا وقتی نفس می کشیم همواره می جنگیم. به همین علت امروز مستحق برد بودیم. فقط لایق این نبودیم که گل بخوریم. 17 فرصت داشتیم در مقابل 3 فرصت حریف. خیلی از این موضوع خشنود هستیم. امروز هم فوتبال برای ما خوب بود. تشکر ویژه از طرفداران دارم. همواره ما و سرمربی را حمایت نموده اند. این امکان را برای ما ایجاد کردند که نایستیم و با ادامه دادن بجنگیم.

*نه اینکه بردیم، نباید از اشتباهات داوری صحبت کنیم. می خواهم شما هم نظر خود را درمورد پنالتی در نیمه اول بنویسید. بازیکن گل گهر داخل 18 قدم بود. چرا پنالتی نگرفتند؟ شاید داور ندیده است و به همین علت است که می خواهیم VAR به لیگ ایران بیاید. یک هفته خیلی خوب را گذراندیم و می توانیم از این بهتر باشیم. به داوران هم یاری کنیم از این بهتر باشند.

*باید گل بزنیم. ما موقعیت ایجاد می کنیم و اگر در ابتدا گل بزنیم، بازی خیلی راحت تر می گردد. بازیکنان هم می خواهند در دقایق اول گل بزنند. زیاد کار می کنیم. هم روانشناسی، هم تکنیکی و هم تاکتیکی کار می کنیم. حتی از لحاظ فیزیکی نیز با بازیکنان کار می کنیم تا برای شوت زدن، قدرت بدنی داشته باشند، اما این فوتبال است. بعضی مواقع چنین اتفاقاتی می افتد. اگر امروز نمی بردیم عادلانه نبود.

*یک چیز را می توانم بگویم. بازیکنان ما خیلی سخت کار کردند و اولین افرادی بودند که می خواستند گل بزنند. باید حمایت خود را بیشتر و مضاعف کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ماتا: گل گهر فقط یک فرصت داشت و به گل رسید، خون ساپینتو در رگ بازیکنان استقلال جریان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماتا: گل گهر فقط یک فرصت داشت و به گل رسید، خون ساپینتو در رگ بازیکنان استقلال جریان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید