متولیان کشتی کرمانشاه بدنبال میزبانی دوباره جام تختی

به گزارش وبلاگ ماکارون، اواسط سالجاری و پیش از برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در تهران محمدحسین محبی رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه از تمایل متولیان ورزشی این استان برای میزبانی جام تختی خبر داد.

متولیان کشتی کرمانشاه بدنبال میزبانی دوباره جام تختی

به همین دلیل قرار بود که مسئولان کرمانشاهی بعد از روشن شدن تکلیف لیگ امسال، نشستی ویژه را رئیس فدراسیون کشتی داشته باشند تا آمادگی خود برای میزبانی جام تختی را اعلام کنند.

به هر حال مدتها از این پیشنهاد می گذرد که متولیان کشتی کرمانشاه پیشنهاد تازه ای را مطرح کرده اند و با توجه به سوابق و تجارب مطلوب میزبانی چندین دوره رقابت های جام تختی، سودای میزبانی دوباره این رویداد بین المللی را در سر دارند.

جدیت اهالی کشتی کرمانشاه برای میزبانی تا حدی است که محمدحسین محبی به عنوان سکاندار کشتی این استان قهرمان پرور به تازگی در گفتگو با برخی رسانه ها اعلام کرده قرار است بعد از جلب نظر مساعد استاندار و مساعد بودن شرایط، به صورت جدی از فدراسیون کشتی خواستار میزبانی جام تختی می شود.

البته یکی از دلایل جدیت کرمانشاهی ها برای میزبانی جام تختی این است که تورنمنت امسال یکی از مراحل مهم چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سال 2022 محسوب خواهد شد و از اهمیت بالایی برخودار است.

به گزارش وبلاگ ماکارون، بی تردید رقابت های بین المللی جام تختی در سال های اخیر با افت کمی و کیفی مشهودی روبرو شده که در برخی اوقات نام و اعتبار این رویداد باسابقه بین المللی کشتی ایران را زیر سوال برده است. به همین دلیل فدراسیون کشتی اوایل سالجاری بیان نمود قصد دارد با اجرای برنامه های مدون و جامع، افت کمی و کیفی جام تختی را برطرف و این جام بین المللی را به رویدادی مجذوب کننده و کارآمدتر بدل سازد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "متولیان کشتی کرمانشاه بدنبال میزبانی دوباره جام تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متولیان کشتی کرمانشاه بدنبال میزبانی دوباره جام تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید