مشکل وای فای در گوشی های شیائومی می 11: وای فای بی دلیل قطع می شود

به گزارش وبلاگ ماکارون، برخی از کاربران گوشی گزارش دادند وای فای آن ها بدون دلیل خاصی به طور ناگهانی قطع می شود. این کاربران باید دوباره وای فای گوشی را روشن کرده و به شبکه وای فای دلخواه خود وصل شوند. این اتفاق چندین بار طی یک روز رخ می دهد و باعث اذیت کاربران شده است.

مشکل وای فای در گوشی های شیائومی می 11: وای فای بی دلیل قطع می شود

مشکل وای فای برای کاربران زیادی در چین حین استفاده از گوشی می 11 رخ داده است و آن ها این مسئله را به گوش شرکت شیائومی رساندند ولی ظاهرا این شرکت چینی توجهی نکرده و حتی این کامنت ها را پاک می کند.

تا کنون گوشی شیائومی می 11 که چندی پیش معرفی شد و از پردازنده اسنپدراگون 888 بهره می برد و به مودم 5G و وای فای 6 مجهز است؛ گرفتار چندین مشکل شده است. آخرین مورد آن، سوختگی مادربورد آن بر اثر داغی بیش از حد بود.

اکنون هم برخی از کاربران اعتقاد دارند حرارت و گرم شدن بیش از حد گوشی باعث قطعی وای فای می شود. مصرف باتری زیاد و داغی بیش از حد می تواند عمر مادربورد و مدارات آن را کاهش دهد و باعث اختلال در عملکرد تراشه های نصب شده روی آن شود.

مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری؟

فعلا معین نیست مشکل قطعی وای فای گوشی شیائومی می 11 برای کاربران دارای رابط کاربری MIUI 12 رخ می دهد یا کاربرانی که رابط کاربری جدید MIUI 12.5 را نصب کردند؛ دچار این مشکل شدند. برخی از کاربران گزارش دادند که وای فای گوشی آن ها مشکل خاصی ندارد و به خوبی کار می کند.

برخی از کاربران ویبو می گویند تولید حرارت بالا تراشه های این گوشی و عدم طراحی درست مادربورد باعث می شود بخشی از مادربورد سوخته یا نیم سوز شده باشد یا قلع لحیم شده ماژول وای فای ذوب شده و در کارکرد آن مشکل ایجاد کند.

اگرچه، این احتمال خیلی ضعیف است؛ چون قلع های درون مادربورد گوشی ها با دمای حرارت 300 درجه سانتی گراد لحیم شدند و نباید حتی در دمای 100 درجه سانتی گراد هم ذوب شوند.

شرکت شیائومی هنوز هیچ واکنشی به شکایت کاربران درباره قطعی وای فای گوشی می 11 نشان نداده؛ بلکه کامنت ها و گزارش های کاربران را پاک کرده و در فهرست سیاه قرار می دهد تا از نشر آن ها جلوگیری کند.

ممکن است شیائومی بخواهد این مشکل را بی سروصدا و با ارائه یک بسته به روزرسانی حل نماید ولی همیشه بهتر است گزارش صادقانه و دقیقی به کاربران داده شود تا از نگرانی دربیایند.

منبع: شبکه چی

به "مشکل وای فای در گوشی های شیائومی می 11: وای فای بی دلیل قطع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل وای فای در گوشی های شیائومی می 11: وای فای بی دلیل قطع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید