معرفی برترین مراکز خرید در آفریقای جنوبی

به گزارش وبلاگ ماکارون، آفریقای جنوبی از آن کشورهایی است که علاوه بر طبیعت و سافاری، مراکز خریدش هم بی نظیر است. قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید و می خواهید با مراکز خرید آفریقای جنوبی آشنا شوید؟ در ادامه اطلاعات مهم درباره مراکز خرید آفریقای جنوبی را گردآوری نموده ایم تا برترین مراکز خرید آفریقای جنوبی را بشناسید و بدانید برای تجربه خریدی استثنایی چه نکاتی را باید رعایت کنید، با ما همراه باشید.

معرفی برترین مراکز خرید در آفریقای جنوبی

آنچه در این مطلب می خوانید

  • Mall of Africa
  • Canal Walk Shopping Centre
  • Sandton City
  • Tyger Valley Centre
  • Rosebank shopping mall
  • Eastgate Shopping Mall
  • Stanley 44
  • Mall of the south
  • سخن آخر
  • سوالات متداول

Mall of Africa

Mall of Africa یکی از بزرگ ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ است. این مرکز خرید با مساحت بیش از 130000 مترمربع و 300 فروشگاه، آن قدر بزرگ است که تقریباً هر فروشگاهی را که بخواهید، می توانید در آن پیدا کنید.

آفریقا مال که از جدیدترین مراکز خرید آفریقای جنوبی است، از سال 2016 فعالیت خود را شروع نموده و تجربه خریدی منحصربه فرد و لوکس را به بازتماشامایندگان ارائه می دهد. طرح معماری مجذوب نماینده آن الهام گرفته از عناصر طبیعی و زمین شناسی آفریقای جنوبی است و از مشهورترین مراکز خرید آفریقای جنوبی به شمار می رود. (رزرو)

این مرکز خرید با فروشگاه های برندهای محلی و بین المللی، بیش از 25 رستوران با غذاهای خوشمزه، سینما و تفریح های فراوان دیگر از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که برای پیر و جوان مناسب است. از آرمانی، آندر آرمور، اچ اندام و ورساچی تا زارا و استارباکس همه در این مرکز خرید یافت می شوند.

ژوهانسبورگ در 25 کیلومتری و پتوریا در 31 کیلومتری، مرکز خرید واقع شده اند. از این دو شهر با اتوبوس، قطار و تاکسی می توانید به آفریقا مال بروید. بعلاوه یک سرویس اتوبوس ویژه آخر هفته ها از ایستگاه میدرند شما را مستقیماً به مرکز خرید می برد.

  • آدرس: ماگوا کرس، واترفال سیتی، میدرند، ژوهانسبورگ
  • ساعت کاری: از 9 صبح تا 8 شب

آفریقا مال دوطبقه دارد. فروشگاه زارا در طبقه دوم و برند اچ اندام هم در طبقه اول و هم در طبقه دوم قرار دارند. بعد از خرید، سری به فودکورت بزنید و از استراحت و غذا خوردن در فضای باز لذت ببرید. دسترسی به پارکینگ سریع و راحت است و لازم نیست نگران جای پارک باشید. اگر ماشین ندارید، می توانید در محل پیک آپ محوطه، اوبر بگیرید.

Canal Walk Shopping Centre

یکی دیگر از بزرگ ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی مرکز خرید کانال واک در کیپ تاون است. این مرکز خرید در مرکز شهر واقع شده و با بیش از 400 فروشگاه از برترین برندهای داخلی و بین المللی، 23 سال است که تجربه برترین خریدها را برای بازتماشامایندگان رقم می زند.

این مرکز خرید در نزدیکی اقیانوس اطلس در ساحل ویکتوریا و آلفرد واقع شده است. هر ماه حدود 1.5 میلیون نفر از آن بازدید می نمایند و از شلوغ ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی به شمار می آید.

کانال واک به جز محصولات مد، تفریح و غیره با کافه ها و کافی شاپ ها، رستوران ها و یک فودکورت بزرگ با یک شهربازی سرپوشیده، از سرگرم نماینده ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی محسوب می گردد. ضمن اینکه با 17 سالن سینما بهشتی برای فیلم دوستان است.

بعضی از معروف ترین برندهای سراسر دنیا، مانند اچ اندام، مک دونالد، استارباکس و کینگ برگر در این مرکز تجاری قرار دارند که از فروشگاه های محبوب مراکز خرید آفریقای جنوبی هستند و علاقه مندان زیادی دارند.

مرکز خرید کانال واک با طیف گسترده ای از فروشگاه ها که همه چیز از لباس و لوازم آرایشی گرفته تا کتاب و لوازم الکترونیکی را می فروشند، از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که برای هر سلیقه ای کالایی مناسب دارد.

  • آدرس: بلوار سنتری، سنتری سیتی، کیپ تاون، آفریقای جنوبی
  • ساعت کاری: از 9 صبح تا 9 شب

می توانید به 2 طبقه تجاری این مرکز خرید سر بزنید و ماشین خود را در پارکینگ وسیع مجموعه به راحتی پارک کنید. اگر هوادار برندهای کانورس و سواچ هستید به طبقه دوم بروید. مجموعه سالن های سینمایی هم در طبقه دوم قرار دارند. پیشنهاد می کنیم ازآنجایی که این مرکز خرید بسیار بزرگ است، در هنگام بازدید بر روی گوشی خود نقشه آن را داشته باشید.

Sandton City

سندتون سیتی از شلوغ ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ است که از زمان شروع به کار خود در سال 1973 تا به امروز رشد قابل توجهی داشته و بسیار مدرن شده است. این مرکز خرید با مساحت تقریبی 150000 مترمربع، بیش از 300 فروشگاه را در خود جای داده است.

در سندتون سیتی فروشگاه های لوکسی مانند گوچی، پرادا، دولچه گابانا و سایر بوتیک های منحصربه فرد قرار دارند و از بزرگ ترین و شاخص ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی به شمار می رود.

این مرکز خرید از بزرگ ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی است که ترکیبی شگفت انگیز از تجربه خرید در سطح دنیای و تفریح را زیر یک سقف گرد هم آورده و بازتماشامایندگان زیادی را به خود جذب می نماید.

مرکز خرید سندتون از برترین مراکز خرید آفریقای جنوبی برای خرید برندهای معروف بین المللی، از لباس های ورزشی مانند آدیداس گرفته تا برندهای لوکسی مانند لویی ویتون است.

میدان نلسون ماندلا از جاهای تماشای مهم این مرکز خرید است که در آن یک مجسمه 6 متری برنزی از ماندلا وجود دارد. دسترسی به سندتون سیتی با تاکسی و قطار از ژوهانسبورگ به آسانی امکان پذیر است و حدود 15 دقیقه طول می کشد.

  • آدرس: خیابان ریوونیا، سندهرست، سندتون، آفریقای جنوبی
  • ساعت کاری: از 8 صبح تا 10 شب

دوستداران غذا می توانند از طیف وسیع غذاخوری ها و کافه/بار های موجود در مرکز خرید لذت ببرند. بانک ها و دستگاه های خودپرداز برای تسهیل امور مالی در مرکز خرید در نظر گرفته شده است. اگر با ماشین هستید نگران نباشید، چون این مرکز خرید پارکینگ وسیعی با دسترسی آسان دارد.

Tyger Valley Centre

تایگر ولی از مراکز خرید آفریقای جنوبی در کیپ تاون است که در سال 1985 افتتاح شد و از آن موقع تا به امروز چند بار بازسازی شده تا به روز و مدرن باشد. این مرکز خرید با مساحت تقریبی 90000 مترمربع، 243 فروشگاه را در خود جای داده است.

مرکز خرید تایگر ولی از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که علاوه بر خرید، برای ریلکس کردن یا گشت وگذار هم مناسب است . در این مرکز خرید انواع محصولات را پیدا خواهید کرد؛ از فروشگاه های لباس برندهای معروفی مانند لیوایز و پیک اندپی تا برترین کیف و کفش فروشی ها.

تایگر ولی از برترین مراکز خرید آفریقای جنوبی برای خرید محصولات الکترونیکی و مکانی ایده آل برای تهیه لوازم خانگی است. این مرکز خرید بعلاوه، در بین مراکز خرید آفریقای جنوبی جای خوبی برای خریدن هدیه و سوغاتی است.

از جاذبه های جالب اطراف منطقه حفاظت شده طبیعی تایگربرگ در 6 کیلومتری مرکز خرید و دوربانویل رز گاردن در فاصله 3 کیلومتری آن است. دسترسی به تایگر ولی با اتوبوس و قطار کمی مشکل است و حدود دو ساعت طول می کشد اما از کیپ تاون به آسانی با تاکسی ظرف 15 دقیقه به آن خواهید رسید.

  • آدرس: بلویل، کیپ تاون، آفریقای جنوبی
  • ساعت کاری: از 9 صبح تا 7 شب

می توانید به 4 طبقه تجاری این مرکز خرید سر بزنید. پس از خرید به سوشی بار، مک دونالد یا برگرکینگ بروید یا در یک کافه استراحت کنید. این مرکز خرید 6000 پارکینگ دارد و در صورت رفتن به آن با خودرو شخصی، مسئله ای برای جای پارک ندارید.

Rosebank shopping mall

مرکز خرید رزبانک از معروف ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ است. این مجموعه تجاری و تفریحی از زمان گشایش در سال 2014 به یکی از پرهوادارترین مراکز خرید آفریقای جنوبی تبدیل شده است.

مرکز خرید رزبانک علاوه بر داشتن 400 فروشگاه عالی از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که امکانات تفریحی سرگرم نماینده ای نیز دارد که آن را برای تمامی بازتماشامایندگان مجذوب نماینده می نماید. وولورث، اچ اندام، پیک اندپی و چکرز از بزرگ ترین و محبوب ترین فروشگاه های آن هستند.

مرکز خرید رزبانک از برترین مراکز خرید آفریقای جنوبی برای خرید سوغاتی و صنایع دستی این کشور است. احتمالاً بزرگ ترین و شناخته شده ترین بازار صنایع دستی ژوهانسبورگ، در این مرکز خرید قرار گرفته است و شما می توانید انواع و اقسام هدایا و سوغاتی ها را در اینجا پیدا کنید.

رزبانک در میان مراکز خرید آفریقای جنوبی یک جاذبه خاص دارد و آن یکشنبه بازارش است که هر یکشنبه در پشت بام مرکز خرید برپا می گردد که شامل مجموعه ای فوق العاده از هدایای دست ساز محلی، لباس، آثار هنری، صنایع دستی و غرفه های غذایی متنوع است و بازدید از آن بسیار لذت بخش است.

رزبانک از مراکز خرید آفریقای جنوبی با موقعیتی عالی است که به اسپاها و گالری های زیادی نزدیک است و جاذبه هایی مانند باغ وحش ژوهانسبورگ در نزدیکی آن قرار دارند. این مرکز خرید از تمام شهرهای بزرگ گوتنگ به راحتی قابل دسترسی است و ایستگاه مترو و اتوبوس در نزدیکی آن قرار گرفته است.

  • آدرس: خیابان بت، رزبانک، ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی
  • ساعت کاری: از 9 صبح تا 7 شب

می توانید به 4 طبقه تجاری این مرکز خرید سر بزنید و پس از گشت وگذار در آن در در فضای باز رستوران ها بنشینید. بازار هنر و صنایع دستی رزبانک در کنار رستوران اپرا واقع شده است. سینما در طبقه اول در کنار پارکینگ ها قرار گرفته است.

Eastgate Shopping Mall

مرکز خرید ایست گیت از قدیمی ترین و بزرگ ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ است. این مرکز خرید که در سال 1979 افتتاح شده و در زمان گشایش، بزرگ ترین مرکز خرید در نیم کره جنوبی بود. در طول این 44 سال بسیار پیشرفته و در حال حاضر بیش از 300 فروشگاه مدرن دارد.

ایست گیت از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که عمده شهرتش به خاطر فروشگاه های مد آن است، اما محصولات دیگر نیز در آن یافت می گردد و متناسب با هر سلیقه ای، چیزی برای ارائه دارد و به همین دلیل است که روزانه 2 میلیون نفر از آن بازدید می نمایند.

در بیشتر مراکز خرید آفریقای جنوبی وولورث شعبه دارد، اما یکی از پیروز ترین فروشگاه های وولورث در اینجا واقع شده است. بعلاوه ایست گیت از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که مرکز تفریحی هم هست. برای تفریح در این مرکز خرید، می توانید به سینما بروید. این سینما به وسیله کمپانی استر-کینکور ساخته شده است و کیفیت نمایش فیلم در آن بسیار بالاست.

مرکز خرید ایست گیت در حومه بدفوردویو، در یک مکان برجسته در بزرگراه اصلی بین فرودگاه بین المللی ژوهانسبورگ و مرکز شهر ژوهانسبورگ واقع شده است و دسترسی به آن با قطار و تاکسی به راحتی میسر است.

  • آدرس: جاده برادفورد، بدفورد ویو، ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی
  • ساعت کاری: از 9 صبح تا 7 شب

می توانید به 3 طبقه تجاری این مرکز خرید سر بزنید. از زارا و اچ اندام در طبقه دوم نزدیک به ورودی یک بازدید کنید. نگران گرسنه ماندن در ایست گیت نباشید؛ فود کورت بزرگ مجموعه در بالاترین طبقه در مجاورت سینما قرار گرفته است. در طول هفته جای پارک زیاد است، اما آخر هفته ها ممکن است شلوغ باشد.

برای مشاهده قیمت و خرید تور آفریقای جنوبی از وبلاگ ماکارون کلیک کنید.

خرید تور آفریقای جنوبی

Stanley 44

استنلی 44 یکی از متفاوت ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی است. این مرکز خرید مجموعه ای از حیاط باغ ها با بوتیک ها و رستوران های شیک است که در مرکز شهر ژوهانسبورگ واقع شده است. در این محل در گذشته یک ساختمان صنعتی قرار داشته که در دهه 30 میلادی به یکی از مراکز خرید آفریقای جنوبی تبدیل شده است.

استنلی 44 که در سال 2003 افتتاح شده، با ویژگی های که دارد شبیه دیگر مراکز خرید آفریقای جنوبی نیست. مجموعه ای فریبنده از بوتیک های لباس دیزاینری، فروشگاه های صنایع دستی، کتاب فروشی ها، استودیوهای هنری، یک سینما و تعداد زیادی کافه است که به وسیله حیاط های زیبا با یکدیگر مرتبط می شوند.

استنلی 44 با معماری چشمگیر و درختان سرسبز، بدون شک یکی از خاص ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی است؛ که با حال و هوای هنری، کافه ها و مغازه های فوق العاده اش ارزش وقت گذرانی را دارد و می توانید از فضای باب روز آن در کنار خرید کردن لذت ببرید.

این مکان شیک، یکی از مراکز خرید آفریقای جنوبی و مقاصد گردشگری ژوهانسبورگ است که باید تماشا از آن را در برنامه سفر خود بگنجانید. از جاذبه های نزدیک به آن خیابان سووتو است که مرکز جنبشی بود که آفریقای جنوبی را از آپارتاید آزاد کرد و دسترسی به آن به آسانی از ایستگاه اتوبوس میلپارک میسر می گردد.

  • آدرس: خیابان استنلی، برامفونتین ورف، ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی
  • ساعت کاری: از 9 صبح تا 5 شب

پس از گشت در بوتیک ها برای صرف ناهار در حیاط یکی از رستوران ها بنشینید یا برای عصرانه با دوستان خود نوشیدنی بنوشید. حواستان باشد که جای پارک معمولاً در این محدوده خیلی راحت پیدا نمی گردد.

Mall of the south

مال آف ساوت از لوکس ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی است؛ که در یکی از ثروتمندترین حومه های جنوبی ژوهانسبورگ واقع شده است؛ و به خصوص ساکنان مرفه آسپن هیلز را که علاقه مند به برندهای لوکس هستند، به خود جذب می نماید.

این مرکز خرید منطقه ای با مساحت 72000 مترمربع با بیش از 160 فروشگاه شگفت انگیز، از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که تجربه خرید مدرن با سطح بالا ارائه می دهد که در آن خریداران می توانند از ترکیب هیجان انگیز فروشگاه هایی نظیر چکرز، وولورث، ادگارز و موارد دیگر بهره ببرند.

مال آف ساوت با ویژگی های زیبایی شناختی قابل توجه مانند فواره ها، درختان در فضاهای داخلی و فضای سبز، از معماری شاخصی در میان مراکز خرید آفریقای جنوبی برخوردار است و فضایی باز و با طراوت را برای خریداران فراهم می نماید.

این مرکز خرید از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که طیف وسیعی از امکانات تفریحی و تفریح را برای بچه ها دارا است. پارک ترامپولین آن بسیار هیجان انگیز است و یک شهربازی مملو از بازی های متنوع دارد.

دسترسی به این مرکز به راحتی از دو معبر شریانی اصلی، یعنی کلیپریویر درایو و سوارتکوپیز فراهم می گردد. با قطار و اتوبوس بین 45 دقیقه تا یک ساعت با ژوهانسبورگ فاصله دارد؛ اما با تاکسی طی 20 دقیقه به مقصد می رسید.

  • آدرس: آسپن هیلز، ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی
  • ساعت کاری: از 9 صبح تا 7 شب

می توانید به 2 طبقه تجاری این مرکز خرید بزرگ سر بزنید و پس از خرید ر کی از فست فودها یا رستوران های مال تجدیدقوا کنید. این مرکز خرید بیش از 2000 پارکینگ امن و جادار دارد؛ اما هزینه پارک ماشین در آن، کمی گران است.

سخن آخر

در این مطلب سری زدیم به مراکز خرید آفریقای جنوبی و با بعضی از برترین و بزرگ ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی آشنا شدیم. تا اگر قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید، با بازدید از این مراکز خرید آفریقای جنوبی اوقات خوشی را تجربه کنید و برترین ها را از این کشور برای خود و عزیزانتان به یادگار بیاورید.

سوالات متداول

برترین مراکز خرید آفریقای جنوبی کدامند؟

آفریقا مال (Mall of Africa) و از برترین مراکز خرید آفریقای جنوبی هستند.

بزرگ ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی کدامند؟

آفریقا مال (Mall of Africa)، مرکز خرید کانال واک (Canal Walk Shopping Centre) و سندتون سیتی (Sandton City) از بزرگ ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی هستند.

برای مشاهده قیمت و خرید تور آفریقای جنوبی از وبلاگ ماکارون کلیک کنید.

خرید تور آفریقای جنوبیمنبع: ستاره ونک

به "معرفی برترین مراکز خرید در آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین مراکز خرید در آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید