معرفی 10 مورد از برترین رستوران های کیش

به گزارش وبلاگ ماکارون، کیش همیشه مقصد محبوب توریستان ایرانی و خارجی بوده است. جاذبه های تاریخی، تفریحی و رستوران گردی بی شماری که در این جزیره با مساحت 90 کیلومتر مربع وجود دارد، آن را در دسته برترین منطقه ها توریستی ایران قرار داده است. جزیره کیش سالانه میزبان یک میلیون توریست از سراسر دنیا و ایران است و باید توانایی خدمت به هر سلیقه و تفکری غذایی را داشته باشد. چه هوادار پروپاقرص غذاهای دریایی باشید چه غذاهای سنتی ایرانی را ترجیح دهید کیش همیشه خود را با هر ذائقه ای تنظیم نموده است. در این بخش از مجله خبرنگاران همراه ما باشید تا به معرفی 10 مورد از برترین رستوران های کیش با غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی بپردازیم. آیا آماده سفر هستید؟ برای سفر به این جزیره به یاد ماندنی می توانید بلیط هواپیما به کیش و همین طور هتل کیش خود را از مجموعه توریستی خبرنگاران تهیه بفرمایید.

معرفی 10 مورد از برترین رستوران های کیش

برای رزرو آنلاین تور کیش وبلاگ ماکارون با مناسب ترین قیمت روی تصویر زیر کلیک کنید.

سرزمین غذای کیش، هرچه که بخواهید در یک مجموعه گرد آوری شده است

دست خانواده خود را بگیرید و به سرزمین غذای کیش در بازار بین المللی مرجان بروید. تنوع غذایی و دست پخت های مختلف از خاور میانه یا سبک غذایی ایرانی، ایتالیایی و آمریکایی هر کدام را که بخواهید می توانید از غرفه مربوط به آن تهیه کنید. غرفه آخر غذای ایرانی سرو میکند حتما ماهی شیر و ته چین آن را امتحان کنید.کافه لیالی نیز در این مجموعه واقع شده است و سالن کافه از 12 الی 2 بامداد آماده پذیرایی از مهمانان با انواع نوشیدنی، چای و قلیان می باشد.

آدرس سرزمین غذای کیش:

کیش، خیابان دنیا، بازار بین المللی مرجان

شماره تماس سرزمین غذای کیش:

07644466333

هر سفری، شکم گردی هم دارد. برای تبدیل سفر کیش خود به تجربه ای ناب، شناخت برترین رستوران های آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما در این مطلب شما را با برترین رستوران های کیش آشنا کردیم و امیدواریم بتوانید با توجه به ذائقه غذایی خود، برترین انتخاب را داشته باشید. اگر برای اولین بار می خواهید به کیش سفر کنید، می توانید مطلب مربوط به راهنمای سفر به کیش را مطالعه بفرمایید. اگر تجربه رستوران گردی در کیش را دارید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

رستوران ساحلی میر مهنا کیش، از برترین رستوران های کیش درغذاهای دریایی

ماهی، خرچنگ، میگو، صدف دریایی و شاه میگو (لابستر) جزو پر طرف دار ترین خوراکی های دنیا به حساب می آیند. شاید گردشگرانی وجود داشته باشند که صرفا برای غذاهای دریایی به کشور های مختلف سفر نمایند. اگر شما نیز جزو آن دسته از گردشگران حاضر در جزیره کیش هستید، یکی از برترین رستوران های کیش در حوزه غذاهای دریایی را به شما معرفی می کنیم: رستوران ساحلی میر مهنا کیش. اگر به این رستوران سر زدید بشقاب میکس میگو را به شما پیشنهاد می کنیم. در کنار غذای بسیار لذیذ، شما می توانید از موسیقی زنده رستوران نیز لذت ببرید. نکته مهمی که باید در فکر داشته باشید این است که برای ورود به رستوان هزینه ورودی باید پرداخت کنید و قیمت غذاهای منو رستوران بالا است.

آدرس رستوران ساحلی میر مهنا کیش:

کیش، نوار ساحلی، جنب هتل تاپ رز

شماره تماس رستوران ساحلی میر مهنا کیش:

09347698820

رستوران ساحلی توتی فروتی، میزبان یک وعده غذایی به یاد ماندنی

در معرفی برترین رستوران های کیش، نخست به سراغ رستورانی با نامی خوشمزه می رویم. رستوران ساحلی توتی فروتی در سال 84 با هدف ارائه غذاهای فرنگی و ایرانی و کافی شاپ مجهز آغاز به فعالیت کرد. در حال حاضر نیز به عنوان یکی از جاذبه های توریستی کیش معرفی شده است. این رستوران هر روز صبح با تهیه برترین مواد اولیه، غذاهای متنوع ایرانی و بین المللی را تقدیم مهمانان رستوران می نماید. رستوران تمام ایام هفته از ساعت 10 صبح الی 2 بامداد آماده خدمت به مسافران و گردشگران جزیره کیش می باشد. نظر سنجی ها نشان می دهد که تمامی مسافران و علاقه مندان از حضور خود در رستوران و غذا های سرو شده، بسیار راضی هستند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی رستوران مراجعه کنید.

آدرس رستوران ساحلی توتی فروتی:

کیش، انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

شماره تماس رستوران ساحلی توتی فروتی:

09347698454

فودکورت دامون، تجربه غذا بدون معطلی در برترین رستوران های کیش ایرانی و فرنگی

مرکز خرید دامون در فضایی به مساحت 2500 متر مربع علاوه بر فروشگاه های متنوع، یک فود کورت با تراس مخصوص در طبقه دوم دارد که انواع غذاهای مختلف ایرانی، ایتالیایی، ترکی و مکزیکی سرو می گردد. اگر در پی برترین رستوران های کیش با کیفیت بالا هستید و دوست ندارید در صف انتظار غذا بایستید، فود کورت دامون برترین انتخاب شما می تواند باشد. اگر از فضا های باز و پویا لذت می برید، فود کورت دامون از آن دسته از مکان های پر از انرژی برای شما و همراهانتان خواهد بود.

آدرس فودکورت دامون:

کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

شماره تماس فودکورت دامون:

07644459735

رستوران کوه نور، با معماری داخلی از سنگ و صخره

ساختمان رستوران کوه نور در دل کوه با تخته سنگ هایی با طرح های برجسته و آبشار هایی که در داخل رستوران در جریان هستند، فضایی استثنایی برای مهمانان مهیا نموده است. همین دلیلی است که رستوران کوه نور را در دسته برترین رستوران های کیش نموده است. ترانسفر رفت به رستوران رایگان است. ولی به راحتی می توانید تاکسی برای راستا برگشت خود به محل اقامت پیدا کنید. اگر وسیله نقلیه به همراه داشته باشید، جای پارک آسان در محل رستوران وجود دارد. از موسیقی زنده نیز می توانید به همراه غذای لذیذ و سرویس دهی منظم لذت ببرید. ساعت سرویس دهی رستوران از 13 الی 1 بامداد به صورت یکسره می باشد. اگر مایل به رزرو رستوران هستید، 24 ساعت قبل باید اقدام بفرمایید. در طبقه بالا رستوران می توانید از فضای کافی شاپ و منو متونع آن لذت ببرید. انتخاب با شماست.

آدرس رستوران کوه نور:

کیش، میدان امیر کبیر،

شماره تماس رستوران نور:

07644424808

رستوران دارچین، رستوران منتخب کیشوندان

رستوران دارچین هواداران بسیاری از اهالی کیش و گردشگران ایرانی و خارجی دارد. در فضایی دلنشین و دکوراسیون داخلی زیبا آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. رستوران دارچین واقع در خیابان کوشا با غذاهای متنوعی چون کباب، ماهی، انواع خورشت، ته چین، قیمه نساء، لوبیا پلو، کباب تابه ای، عدس پلو و غیره در های خود را به روی مهمانان خود گگردده است. برای دسترسی به این رستوران آدرس و تلفن تماس به توضیح زیر است.

آدرس رستوران دارچین:

کیش، انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس

شماره تماس رستوران دارچین:

07941956963

رستوران کلبه درویش، با نمایی از کشتی یونانی

اگر علاقه ای به غذاهای دریایی ندارید و می خواهید غذاهای سنتی ایرانی همانند کباب کوبیده، قورمه سبزی و میرزا قاسمی امتحان کنید، رستوران کلبه درویش جزو برترین رستوران های کیش در سرو غذاهای ایرانی است. این رستوران را به دوستان گیاه خوار خود نیز می توانید پیشنهاد کنید. کنار غذا قلیان و چای نیز سرو می گردد. قیمت غذای منو میانه است.

آدرس رستوران کلبه درویش:

کیش، ساختمان ساحلی 2، جاده دنیا، بعد از کشتی یونانی

شماره تماس رستوران کلبه درویش:

09133253338

رستوران شاندیز صفدری کیش، جزو برترین رستوران های کیش با غذای لذیذ به همراه موسیقی

در کنار ساحل بی نظیر کیش، در محیطی پویا، رستوران شاندیز صفدری آماده پذیرایی از بازدید نمایندگان می باشد. با یکی از برترین گروه های موسیقی کیش و اجرای موسیقی زنده برای مهمانان در خدمت مسافران است. اولین جامپینگ جزیره کیش نیز در کنار یکی از برترین رستوران های کیش، رستوران شاندیز صفدری ساخته شده است که از هیجان انگیز ترین تفریحات جزیره کیش به شمار میرود. اگر قیمت غذا برای شما از اهمیت کمتری بر خوردار است، چشیدن غذای این رستوران را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.

آدرس رستوران شاندیز صفدری کیش:

کیش، حد فاصل کشتی یونانی و کلبه هور، قطعه RSB1

شماره تماس رستوران شاندیز صفدری کیش:

09347691460

رستوران رویال استار، فضایی متفاوت به همراه خانواده

یکی از برترین رستوران های کیش، با فضایی متفاوت و منوی غذایی متنوع آماده پذیرایی از گردشگران و بازدید نمایندگان حاضر در جزیره کیش می باشد. امکان رزرو میز به صورت آنلاین و تلفنی وجود دارد و در دو وعده غذایی، ناهار و شام سرویس ارائه می دهد.

آدرس رستوران رویال استار:

کیش، فازیک صدف، مجتمع بساک، طبقه سوم، غرفه 39

شماره تلفن رستوران رویال استار:

07644454071

رستوران کابان، برای علاقه مندان به تنوع غذایی

ما همچنان به معرفی برترین رستوران های کیش برای شما گردشگران و خوانندگان مجله وبلاگ ماکارون ادامه می دهیم. بیشتر رستوران های کیش موسیقی زنده اجرا می نمایند و رستوران کابان نیز از این مورد مستثنی نیست. اگر به محیط های شلوغ و هم صحبتی با همراهان خود علاقه مند هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران کابان است. با انواع غذاهای آمریکایی، ایتالیایی و بار سرد و گرم برای افرادی که به تنوع غذایی علاقه مند هستند رستوران کابان را می توانند انتخاب نمایند. قیمت منو کاملا مناسب است.

آدرس رستوران کابان:

کیش، شهرک صدف، طبقه فوقانی ساختمان بساک، کافه رستوران کابان

شماره تلفن رستوران کابان:

07644454503

منبع: الی گشت

به "معرفی 10 مورد از برترین رستوران های کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 مورد از برترین رستوران های کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید