پاریس در سال 2018 بیشترین رشد گردشگری در ده سال گذشته خود تجربه می کند

به گزارش وبلاگ ماکارون، پاریس انتظار دارد که پیروز ترین رشد گردشگری را از سال 2008 تا 2018 به دست آورد.

پاریس در سال 2018 بیشترین رشد گردشگری در ده سال گذشته خود تجربه می کند

پاریس با استفاده از تعداد بازدیدکننده سالانه یا گردشگران تازه وارد به این شهر، نقطه قوت خود را حفظ می کند و سعی در پیشرفت و ارتقا این دستاورد دارد. با رسیدن تعداد بازدیدکنندگان پاریس در سال 2017 به 23 میلیون نفر، فرانسه انتظار دارد در سال 2018 این رقم افزایش یابد و سال 2018 پیروز ترین سال از لحاظ گردشگری از سال 2008 تا آن زمان محسوب شود.

Atout France (آژانس توسعه گردشگری فرانسه) طیف گسترده ای از رویدادهای بسیار جالب را برای لذت بردن گردشگران در سال 2018 فراهم می کند از جمله: رویدادهای ورزشی بزرگ، افتتاح نمایشگاه های فرهنگی، سالگردهای تاریخی و تعداد زیادی هتل های لوکس و نو.

ساختن شهر نور و حتی بزرگ تر کردن منطقه بازدید، تعداد زیادی خطوط هوایی سریع تر، مسیرهای مستقیم به پاریس، از جمله پروازهای مستقیم از سیاتل در لیر فرانسه و اولین پروازهای بدون توقف از ایندیاناپولیس در خطوط هوایی دلتا از دیگر امکانات است.

شهر همچنین از تاکتیک های نو از جمله؛ WIFI های گسترده در منطقه ها شهری، برنامه کاربردی پیشرفته شهری، علامت های چند زبانه و اطلاعیه ها در سیستم مترو و راهنماهای تورهای گردشگری برای کمک به مهاجران استفاده می کند.

چه برای بازدیدکنندگان هر ساله پاریس و چه برای بازدیدکنندگان تازه وارد، این شهر دستاوردهای و نقاط قوت زیادی برای نمایش دارد از جمله:

رویدادهای مهم

اوت: هر چهار سال یک بار بازی های Gay Games برای همراهی جشن احترام و برابری برگزار می شود. انتظار می رود بیش از 15000 شرکت کننده از 70 کشور در 10 نسخه متفاوت از این بازی ها شرکت کنند. بازدیدکنندگان و ورزشکاران از سراسر جهان می توانند در بیش از 36 ورزش با امکانات منحصربه فرد در منطقه ها مختلف پاریس شرکت کنند.

سپتامبر: Le Golf National (در نزدیکی ورسای) میزبان مسابقات قهرمانی کاپ Ryder 2018 است. این یکی از رویدادهای مهم گلف جهان است و دومین بار در تاریخ است که مسابقات گلف در قاره اروپا برگزار می شود.

اکتبر: نمایشگاه ماشین در پاریس که هر دو سال یک بار برگزار می شود و Mondial de lAutomobile سالگرد 20 ساله خود را در این نمایشگاه جشن می گیرد. از عاشقان خودرو و تجار حرفه ای از سراسر جهان در این نمایشگاه استقبال می شود.

افتتاحیه های فرهنگی

نمایشگاه 2018 (که از ماه فوریه تا ژوئیه باز می شود) آثار هنری در موزه Marmottan Monet برگزار می شود و شصت شاهکار هنری از مجموعه های عمومی و خصوصی در اروپا و آمریکا به نمایش گذاشته می شود.

تئاتر لا اسکالا، یک سالن موسیقی فرانسوی و برجسته تاریخی که در سال 1874 افتتاح شد، در مارس 2018 پس از بازسازی کامل به عنوان یک سالن تئاتر 550 متری به همراه رستوران دوباره فعال خواهد شد.

شرکت Galeries Lafayette در بهار 2018 به عنوان یک محل جمع آوری عمومی برای نمایش و ایجاد آثار هنری آغاز به کار می کند. هدف این بنیاد حمایت از هنرمندان معاصر از هنرهای تجسمی تا مد، طراحی و هنرهای نمایشی است.

LAtelier des Lumieres اولین موزه دیجیتال هنرهای زیبا در پاریس است که در یک کارگاه ریخته گری آهن بازسازی شده است. بهار سال 2018، موزه شامل دو منطقه برای بازدیدکننده خواهد بود: La Halle، یک دوره مداوم از نمایشگاه های دیجیتال و Le Studio، برای هنرمندان باتجربه و نوظهور.

FlyView 360، یک مفهوم نو از شبیه ساز هواپیما VR، در آوریل 2018 در Place de lOpera باز خواهد شد که پروازهای پویا را در پاریس نمایش می دهد.

Galeries Lafayette فروشگاه نوی در Champs-Elysees با 7000 مترمربع است با هدف طراحی مد، از طریق شرکت دانمارکی BIG راه اندازی می شود.

افتتاح رستوران

رستوران Brasserie du Lutetia از طریق سه سرآشپز، در بهار 2018 در محیطی طراحی شده از طریق ژان میشل ویلموته در هتل تازه تأسیس Lutetia افتتاح می شود.

La Girafe، از همان خانواده La Maison du Caviar و Rasputin، تجربه نوین آشپزی روی پشت بام را در ماه نوامبر به ارمغان می آورد.

طبق اخبار به دست آمده

اوایل سال 2018:

هتل Dress Code & Spa، واقع در نزدیکی اپرا گارنیر، با 33 اتاق، استخر سرپوشیده و آبگرم و سالن های استراحت باز خواهد شد.

اولین هتل پاریس تحت مجموعه Curio از طریق نام تجاری هیلتون با تم عکاسی، 42 اتاق و 10 سوئیت و رستوران باز خواهد شد.

بهار و تابستان 2018:

پس از سه سال بازسازی و انتظارات فراوان، Lutetia با 184 اتاق (قبلاً 231 اتاق)، هفت سوئیت، یک رستوران با تراس باز، مکان جاز و مکان سیگار بازگشایی خواهد شد. معمار فرانسوی ژان میشل ویلموته یک حیاط نو، یک استخر شنا 17 متری و آبگرم را طراحی کرد.

Brach Paris، از طریق گروه هتل Evok طراحی شده است، این هتل لوکس در منطقه 15 با 59 اتاق و سوئیت با ویو برج ایفل، رستوران، مغازه شیرینی، دو استخر و باغ سبز باز خواهد شد.

Hotel de Berri از طریق Marriott International، یک هتل 5 ستاره با 39 اتاق و 37 سوئیت باز خواهد شد و شامل یک باغ، رستوران و مجموعه ای از هنر معاصر مدرن است.

پاییز / اواخر سال 2018:

La Clef Champs-Elysées پاریس، یک هتل آپارتمان در یک مجموعه پنج طبقه با 70 سوئیت و یک رستوران افتتاح می شود.

نخستین مجموعه Autograph Collection by Marriott، یک هتل 50 اتاق با مرکز کنفرانس واقع در منطقه 7 افتتاح می شود.

دومین هتل اوککو، یک مفهوم ابتکاری هتل اروپایی با امکانات کامل (از جمله فیلم، تناسب اندام و غیره)، در نزدیکی ایستگاه مونپارنس باز می شود.

Maison Albar، یک مجتمع لوکس، در نزدیکی اپرا گارنیر، یک تجربه زیبا و واقعی از فرانسه را ارائه می دهد.

Grand Hotel de Chantilly در Avilly Saint Leonard در 10 هکتار زمین با 210 اتاق از جمله 23 سوئیت، اتاق های سمینار، چند رستوران و آبگرم و Domaine Montcel در Jouy en Josas، نزدیک ورسای در 14 هکتار با 180 اتاق، استخر شنا، رستوران و 3000متر مربع اتاق جلسه افتتاح می شود.

با توجه به گستردگی برنامه های پیش رو در فرانسه، فعالیت ها و مکان های گردشگری بسیار زیادی در سال آینده در انتظار گردشگران پاریس خواهد بود.

منبع: کجارو / traveldailynews.com

به "پاریس در سال 2018 بیشترین رشد گردشگری در ده سال گذشته خود تجربه می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاریس در سال 2018 بیشترین رشد گردشگری در ده سال گذشته خود تجربه می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید