پرداخت 367میلیارد ریال تسهیلات به طرح های گردشگری استان هرمزگان

به گزارش وبلاگ ماکارون، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان از صدور 120 موافقت اصولی در سال گذشته و پرداخت 367میلیارد ریال تسهیلات به طرح های گردشگری استان در سال 98 اطلاع داد.

پرداخت 367میلیارد ریال تسهیلات به طرح های گردشگری استان هرمزگان

به گزارش وبلاگ ماکارون به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، رضا برومند با اعلام این خبر گفت: در راستای تسهیل فرایند سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، در سال 98 در استان تعداد 120 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری صادرشده است.

او با اشاره به این که هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی و مجتمع های گردشگری ازجمله طرح های ارائه شده در این سال بوده است، تأکید کرد: با بهره برداری از این طرح ها درزمینهٔ توسعه زیرساخت های گردشگری و همچنین اشتغال، تحول خوبی را در استان شاهد خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان افزود: در سال گذشته مبلغ 367 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به 10 طرح گردشگری در سطح استان پرداخت شده است.

او افزود: همچنین تعداد هشت طرح به مبلغ 243 میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و چهار طرح به مبلغ 250 میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره 18 به تصویب رسیده است.

منبع: میراث آریا

به "پرداخت 367میلیارد ریال تسهیلات به طرح های گردشگری استان هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 367میلیارد ریال تسهیلات به طرح های گردشگری استان هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید