پیام تسلیت رئیس دانشگاه شهید چمران در پی درگذشت حمید کهرام

به گزارش وبلاگ ماکارون، خبرنگاران/خوزستان غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی درگذشت حمید کهرام را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه شهید چمران در پی درگذشت حمید کهرام

به گزارش وبلاگ ماکارون، در متن پیام خواجه آمده است:

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق

در آستانه سال نو، دوست مهربان و فروتن، هم کلاسی شریف و استاد مخلص دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز، آقای دکتر حمید کهرام که مظهر تقوا، نیک اندیشی و انسان دوستی بود، بر اثر بیماری کرونا جهان فانی را وداع گفت و برگی دیگر بر دفتر تلخ کامی های سال 1398 اضافه نمود و دل دوستان خود را در اندوهی سترگ و جانکاه غرق کرد.

زنده یاد دکتر کهرام، از دانشجویان مؤمن و مجاهدی بود که خدماتش در پیش از انقلاب در آگاهی بخشی به مردم و شکل گیری جریان مبارزه با رژیم ستم شاهی در استان خوزستان فراموش نخواهد شد. حضور فعال در حرکت های سیاسی و اجتماعی در پیش و پس از انقلاب، تأسیس و تشکیل انجمن اسلامی دانشجویان و نهاد جهاد دانشگاهی، حضور در جبهه های دفاع مقدس و نمایندگی مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، بخشی از تلاش ها و خدمات آن همکار خستگی ناپذیر و اخلاق مدار است که همیشه دل در گرو تعالی معنوی، آرمان های انسانی و سربلندی ایران، به ویژه خوزستان عزیز داشت و هیچ گاه تلاطم های روزگار رنگ ایمان راستین و عاشقانه اش را تیره نساخت.

کارنامه تلاش های علمی پیروز و تلاش ها و خدمات پربار اجتماعی او در موقعیت های گوناگون، میراث نیکوی اوست که در حافظه دوستان، دوست داران و شاگردان او تا همیشه به یادگار خواهد ماند.

این جانب مصیبت درگذشت جان گداز زنده یاد دکتر کهرام را به جامعه علمی کشور، همه دوستان و همکاران در دانشگاه شهید چمران اهواز، به ویژه به همسر گرامی و فرزندان برومند ایشان تسلیت عرض می کنم و از درگاه پروردگار متعال برای آن فقید سعید آمرزش بی کران و آرامش ابدی در کنار برادر شهیدشان و برای بازماندگان و دوست داران وی بردباری مسئلت می کنم. یادش گرامی و روانش با نیکان محشور باد.

غلام حسین خواجه رییس دانشگاه شهید چمران اهواز

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیام تسلیت رئیس دانشگاه شهید چمران در پی درگذشت حمید کهرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تسلیت رئیس دانشگاه شهید چمران در پی درگذشت حمید کهرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید