چهارمین دوره رویداد دانش آموزی سیکاپ، همزمان با اینوتکس 2022 برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ماکارون، چهارمین دوره رویداد دانش آموزی سیکاپ اینبار همزمان با یازدهمین دوره نمایشگاه بینالمللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2022) و با هدف توسعه کمی و کیفی آن در ابعاد بین المللی برگزار می گردد.

چهارمین دوره رویداد دانش آموزی سیکاپ، همزمان با اینوتکس 2022 برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ماکارون، نشست خبری رویداد های پنجمین دوره رقابت استارتاپی نمایشگاه اینوتکس و چهارمین دوره رویداد سیکاپ با حضور دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022، مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ و مسئول برگزاری رویداد سیکاپ برگزار گردید.

سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022 در این نشست گفت: پنجمین دوره رقابت های استارتاپی اینوتکس با نام اینوتکسپیچ، با مشارکت فعالان زیستبوم نوآوری و فناوری کشور، از 30 دی ماه 1400 لغایت 25 فروردین 1401 در استان های فارس، قم، زنجان، کرمانشاه، سمنان و تهران برگزار می گردد.

او ادامه داد: اینوتکسپیچ، بزرگترین رویداد ملی رقابت استارتاپی با حضور تیم های خلاق و نوآور از شهر ها و استان های مختلف کشور است که با هدف کشف استعداد ها و حمایت از ایده های آنان جهت یاری به رشد و توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش و نوآوری در کشور برگزار می گردد.

عباسی فشمی درباره رویداد سیکاپ نیز گفت: فستیوال سیکاپ یک رویداد علمی-سرگرمی است که هر ساله با هدف پرورش تفکر خلاق در دانش آموزان و ارتقای مهارت ها و استعداد های آن ها به وسیله ایجاد موقعیت های واقعی و چالش برانگیز در قالب بازی های آموزشی برای آنان، طراحی و برگزار می گردد.

ایجاد توازن مناسب بین استان های کمتر برخوردار و پیشرفته در اینوتکس پیچ

ایمان محمدعلی، مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ نیز در نشست گفت: هر سال شهر های جدیدی تحت پوشش این طرح قرار می گیرند و در انتخاب شهر ها سعی داریم تا توازن مناسبی بین استان های کمتر برخوردار و پیشرفته ایجاد گردد.

او اضافه کرد: در این رقابت ها استارتاپ های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی انتخاب شده و در ادامه از استارتاپ های برگزیده هر شهر، به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس 2022 و نیز شرکت در رقابت های نیمه نهایی و نهایی در مقابل سرمایهگذاران داخلی و خارجی دعوت می گردد.

ایمان محمدعلی ادامه داد: در این مرحله، استارتاپ ها ضمن بهره مندی از فرصت حضور در دوره پیش-شتابدهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره مندی از خدمات ویژه از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم های پرداخت آنلاین و ... را به منظور توسعه کسب وکار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت های نهایی را خواهند داشت.

او اضافه کرد: در آخر، برگزیدگان نهایی این رقابت ها ضمن بهرهمندی از جوایز نقدی، امکان استفاده از تسهیلات اعتباری و وام های ویژ های که برای توسعهی کسبوکار آن ها تدارک دیده شده است را خواهند داشت.

به گفته ایمان محمدعلی ثبتنام استارتاپ ها در این رویداد کاملا رایگان بوده و علاقه مندان جهت ثبت نام تا 30 دیماه 1400 میتوانند به سایت www.pitch.inotex.com (http://www.pitch.inotex.com/) مراجعه نمایند.

مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ در انتها گفت: در ادوار گذشته رقابت های استارتاپی اینوتکس پیچ، بیش از 700 تیم و استارتاپ مشارکت نموده و ایده ها و طرح های نوآورانه خود را به بیش از 200 سرمایهگذار داخلی و خارجی ارائه نمودهاند.

ایمان محمد علی اضافه کرد: در سال گذشته و در چهارمین دوره این رقابتها، 210 استارتاپ از استان های مختلف کشور ثبت نام کردند و در نهایت تیم های برگزیده ضمن بهرهمندی از جوایز نقدی از تسهیلات 3 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون بهره مند شدند.

چهارمین دوره رویداد دانش آموزی سیکاپ، همزمان با اینوتکس 2022 برگزار می گردد

در ادامه این نشت یاسر قرایی، دبیر چهارمین دوره رویداد سیکاپ گفت: در این رویداد با طراحی بخش های مختلف در پی استعدادیابی بچه ها و نوجوانان به جای حالت تستی و چهارگزینه ای، بصورت عملی و در ابعاد مختلف جسمی-حرکتی، شناختی-فکری، روحی-روانی، هیجانی-عاطفی، ارتباطی-اجتماعی هستیم.

او اضافه کرد: هدف ما این است تا والدین دانشآموزان با حضور در این رویداد، استعداد های فرزند خود را بیشتر شناخته و جهت خوبی را برای آینده آنان طراحی نمایند.

قرایی گفت: چهارمین دوره رویداد دانش آموزی سیکاپ اینبار همزمان با یازدهمین دوره نمایشگاه بینالمللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2022) و با هدف توسعه کمی و کیفی آن در ابعاد بین المللی برگزار می گردد.

دبیر چهارمین دوره رویداد سیکاپ ادامه داد: به علت این همزمانی، بخش های جدیدی از جمله بخش نمایشگاهی برای معرفی نوآوری ها و محصولات فراوری شده به وسیله دانشآموزان، بخش معرفی مربیان و معلمان برتر و نیز بخش کارگاهی برای مدیران مدارس و مراکز آموزشی به این رویداد اضافه شده است.

قرایی در انتها گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام در این دوره از رویداد تا تاریخ 30 دیماه 1400 میتوانند به سایت inotexicup.inotex.com مراجعه یا با دبیرخانه این رویداد با شماره 77200456-021 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چهارمین دوره رویداد دانش آموزی سیکاپ، همزمان با اینوتکس 2022 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین دوره رویداد دانش آموزی سیکاپ، همزمان با اینوتکس 2022 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید