کتاب آموزش زبان انگلیسی موسسه سفیر تغییر کرد!

به گزارش وبلاگ ماکارون، خبرنگاران ؛ مکالمه به زبان انگلیسی! درد مشترک بسیاری از ایرانی هاست. هر سال تعداد زیادی از ما سر کلاس های مختلف می نشینیم به امید اینکه یکی از آنها معجزه ای کند و ما به انگلیسی زبان باز کنیم! شاید برترین کتاب آموزش زبان انگلیسی را هم تهیه نموده باشیم، اما هنوز کمیت زبانمان لنگ مانده باشد. اگر دلایل تنبلی و روش های اشتباه در یادگیری انگلیسی را کنار بگذاریم، یکی از مهمترین دلایلی که اجازه نمی دهد ما انگلیسی صحبت کنیم، کتاب های آموزش زبان و نحوه تدریس آنهاست. شاید بگویید مکالمه که ربطی به کتاب ندارد و آدم باید خودش بتواند آغاز به حرف زدن کند. اما اینطور نیست، کتاب آموزش زبان انگلیسی از آنچه که فکر می کنید مهمتر است.

کتاب آموزش زبان انگلیسی موسسه سفیر تغییر کرد!

چرا باید از کتاب آموزش زبان انگلیسی به روز استفاده کنیم؟

لزوم تغییر منابع آموزشی به علت استفاده از مطالب و امکانات نو و به روز باید هرچند سال یک بار اتفاق بیفتد. کتاب های آموزش زبان انگلیسی نیز ضروری است به روز شوند و با گنجاندن مطالب نوتر به برقراری ارتباط زبان آموزان با کتاب و کلاس زبان انگلیسی یاری بیشتری نمایند. بزرگترین مرجع زبان انگلیسی در دنیا -دانشگاه کمبریج- هر سال تحقیقات گسترده ای روی منابع آموزشی خودش انجام می دهد و سعی می نماید در این تحقیقات بیشتر به نظرات معلمان و دانش آموزان زبان انگلیسی توجه کند تا ایده های کارشناسان! هرچه که باشد، مصرف نماینده محصول، درباره تجربه خود از محصول بهتر می تواند نظر دهد تا تولیدنماینده آن! یکی از نوترین کتاب هایی که کمبریج برای آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان گردآوری نموده، کتاب Evolve است. این کتاب به طور ویژه برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی تهیه شده و از ابتدا تا پایان مطالب طوری چیده شده اند که شما بتوانید یک پله مکالمه خود را جلوتر ببرید.

در حال حاضر تنها موسسه ای که این کتاب را مرجع آموزش خود قرار داده است موسسه زبان سفیر گفتمان است. کلاس های این موسسه از ابتدای سال 1402 با استفاده از کتاب Evolve برگزار می شوند.

درباره کتاب آموزش زبان انگلیسی Evolve بیشتر بدانید

Evolve یک دوره شش سطحی انگلیسی است که به دانش آموزان یاری می نماید با اطمینان و اعتمادبه نفس بیشتری صحبت نمایند. این دوره دانش آموز محور، از نظرات کارشناسان آموزش زبان و دانشجویان واقعی استفاده می نماید و بر مؤثرترین و کارآمدترین راه ها برای پیشرفت در زبان انگلیسی تمرکز می نماید.

نویسندگان کتاب: Leslie Anne Hendra, Mark Ibbotson, Ben Goldstein, Kathryn ODell, Lindsay Clandfield, Ceri Jones, Philip Kerr

سطوح CEFR که کتاب Evolve پوشش می دهد: A1 - C1

Evolve، یک دوره آموزشی نوآورانه انگلیسی آمریکایی برای بزرگسالان و جوانان است. کمبریج به طور گسترده از نظرات کارشناسان آموزش زبان و دانشجویان واقعی در سراسر دنیا استفاده نموده تا دوره ای ایجاد کند که همه مهارت ها را پوشش می دهد و از معلمان و دانش آموزان با مؤثرترین و کارآمدترین روش ها برای پیشرفت در زبان انگلیسی حمایت می نماید.

نظرات دانشجویان در گردآوری کتاب زبان انگلیسی Evolve تاثیر گذاشته است

برای گردآوری این کتاب ، کمبریج از بیش از 2000 زبان آموز، از سراسر دنیا پرسیده است که دوست دارند در خصوص چه موضوعاتی به زبان انگلیسی صحبت نمایند و در چه موقعیت هایی می خواهند با اطمینان بیشتری صحبت نمایند. این ایده ها در سراسر کتاب (Students Book) گنجانده شده است و تضمین می نمایند که Evolve با زندگی روزمره دانش آموزان مرتبط است و واقعیت ها را منعکس می نماید. بنابراین تعامل زبان آموزان با کتاب را افزایش می دهد. علاوه بر این، به جای استفاده از افراد انگلیسی زبان، دانش آموزان واقعی در ویدیوهای کوتاهی ظاهر می شوند که به سؤالات هر درس پاسخ می دهند. این ویدئوها با ارائه تصویری واقعی به دانش آموزان به عنوان ایده و مشوق عمل می نمایند. در حقیقت، این ویدیوها مدل های گفتاری قابل دست یابی تری را برای دانش آموزان ارائه می نمایند، چرا که دانش آموزانی که در ویدیوها در سطح همان دانش آموزانی هستند که از کتاب استفاده می نمایند. این همسان سازی، به دانش آموزان این اطمینان را می دهد که می توانند به چیزی مشابه دست یابند، بنابراین احتمال بیشتری دارد که خودشان در گفتگوها شرکت نمایند.

با کتاب Evolve چالش معلمان زبان انگلیسی کمتر می گردد

بنا بر گفته کمبریج در درگاه اینترنتی این موسسه: معلمان بارها گفته اند که برای فرصت های توسعه روش های آموزش زبان انگلیسی، ارزش قائل هستند؛ اما در تطبیق توسعه شغلشان با زندگی پرمشغله خود با مشکل روبرو بوده اند. به منظور یاری به آنها در کشف تکنیک هایی که به یادگیری دانش آموزان یاری می نماید، Evolve یک برنامه توسعه یکپارچه و کاملا منحصر به فرد را به معلمان ارائه می دهد. هر بخش از کتاب معلم (Teachers book) شامل ارائه یک تکنیک حرفه ای است که معلم را برای گنجاندن آن در درس هدایت می نماید. علاوه بر این، فرصت هایی برای تفکر در خصوص تکنیک ها به معلمان داده می گردد و مطالب خواندنی و جالبی برای اثبات نظریه پشت این تکنیک وجود دارد که کتاب آنها را پوشش می دهد.

با کتاب Evolve همین امروز هم برای مکالمه دیر است!

با ویژگی هایی که کتاب Evolve دارد، مکالمه زبان انگلیسی دیگر یک کابوس نیست و یک بار برای همواره می توانید پرونده زبان انگلیسی را ببندید. در حال حاضر تنها موسسه ای که از این کتاب به عنوان مرجع آموزشی خود استفاده می نماید موسسه سفیر گفتمان است، پس اگر در پی یادگیری زبان انگلیسی هستید سری به سایت سفیر به آدرس gosafir.com بزنید و ترم نو را با کتابی آغاز کنید که بار سنگین مکالمه را از روی دوشتان برمی دارد.

برچسب ها : سفیر,انگلیسی,زبان انگلیسی

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب آموزش زبان انگلیسی موسسه سفیر تغییر کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب آموزش زبان انگلیسی موسسه سفیر تغییر کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید