کرونا همچنان مغازه ها را در جهرم می بندد

به گزارش وبلاگ ماکارون، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم گفت: 9 واحد صنفی به دلیل بی توجهی به هشدارها درزمینهٔ مقابله با کرونا در شهرستان پلمب شدند.

کرونا همچنان مغازه ها را در جهرم می بندد

به گزارش وبلاگ ماکارون آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر سید مجید ارجمند پنجشنبه 15 خرداد اضافه نمود: این واحدهای صنفی در قالب دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف متخلف، با حضور مأموران واحد بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی بسته شدند.

وی اظهار کرد: همچنین بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی جهرم، استان فارس به 40 واحد صنفی متخلف دیگر در این شهرستان تذکر جدی دادند.

ارجمند گفت: با اصناف متخلف که در این شرایط خارج از مصوبه ستاد مبارزه با کرونا فعالیت نمایند به شدت برخورد خواهد شد.

به گفته وی سیاست گذاری درزمینهٔ بیماری یابی در شهرستان، پیش بینی و تدابیر لازم برای پیشگیری از همه گیری بیماری در شهرستان، تدوین دستورالعمل مراکز حساس و پرتجمع و تشدید نظارت بر این مراکز، در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی جهرم واقع شده است.

شمار مبتلایان به کرونا در کشور طبق آمار وزارت بهداشت از زمان شیوع تا چهاردهم خرداد 99 به 160 هزار و 696 نفر رسیده که میزان فوتی ها هشت هزار و 12 نفر بوده است.

شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "کرونا همچنان مغازه ها را در جهرم می بندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا همچنان مغازه ها را در جهرم می بندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید