توسعه آموزش صنایع دستی در منطقه ها محروم استان اردبیل

به گزارش وبلاگ ماکارون، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، توسعه آموزش صنایع دستی در منطقه ها محروم استان اردبیل صورت می گیرد.

توسعه آموزش صنایع دستی در منطقه ها محروم استان اردبیل

وحید دلاور قوام گفت: در راستای توسعه آموزش صنایع دستی در منطقه ها محروم استان اردبیل برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی با همکاری گروه های جهادی ادامه دارد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل اضافه کرد: این دوره های آموزشی جهت توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در منطقه ها محروم و با تامین مربی، مواد اولیه و مجوز از سوی اداره کل میراث فرهنگی و با هماهنگی و ساماندهی گروه های جهادی به عنوان حلقه واسط برگزار می گردد.

او تاکید نمود: این دوره های آموزشی نتایج خوبی در منطقه ها کم برخوردار به همراه داشته و پس از برگزاری دوره های مقدماتی و تکمیلی اکنون دو مورد شرکت تعاونی به وسیله آموزش پذیران در حال تشکیل است که نشان دهنده اهمیت برگزاری چنین دوره هایی است.

دلاور قوام ادامه داد: حوزه صنایع دستی اهمیت ویژه ای در ایجاد اشتغال و رونق مالی دارد که ما در این راستا آموزش را از مراکز آموزش اداره کل میراث فرهنگی فراتر برده و با اجرای کارگاه ها و دوره های آموزشی در محل هایی مثل پایگاه ها و مساجد منطقه ها کم برخوردار سعی در توانمندسازی اهالی این منطقه ها داریم.

منبع: همگردی

به "توسعه آموزش صنایع دستی در منطقه ها محروم استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه آموزش صنایع دستی در منطقه ها محروم استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید