گوگل کسب وکار سیاه پوستان را روی نقشه برجسته می نماید

به گزارش وبلاگ ماکارون، با توجه حوادث اخیر در آمریکا و جنبش اعتراض به نژادپرستی، گوگل برای یاری به کسب وکارهایی که توسط سیاه پوستان اداره می گردد، ویژگی تازه ای را در پنل مدیریت کسب وکار آنان قرار داده است.

گوگل کسب وکار سیاه پوستان را روی نقشه برجسته می نماید

ماه گذشته بود که ساندار پیچای مدیرعامل گوگل از پشتیبانی ایده هایی اطلاع داد که راهکار های بلند-مدت برای یاری به سیاه پوستان ارائه می نمایند. یکی از این ایده ها در اختیار قرار دادن ابزاری است که سیاه پوستان کسب وکار خود را در گوگل مپ و جست وجوی وب برجسته نمایند.

این اقدام در پی آن انجام می گردد که گوگل پیش از این به افزایش جست وجوی آنلاین برای مشاغل مرتبط با سیاه پوستان اشاره نموده بود. صاحبان کسب وکارهای تایید شده می توانند به وسیله پنل کاربری کسب وکار خود این ویژگی را فعال نمایند.

این مشخصه به صورت یک نماد قلب سیاه رنگ در دایره ای با رنگ های نارنجی در بخش ویژگی های مکان به نمایش درمی آید. پیش از این نیز مشخصه هایی در زمینه کسب وکارهای مناسب برای برخی دیگر از اقشار جامعه به این بخش اضافه شده بود که مالکان کسب وکار امکان انتخاب برای نمایش داشتند.

برای تشویق به استفاده از امکانات گوگل برای سیاه پوستان، گوگل با مجمع سیاه پوستان آمریکا در زمینه آموزش ابزارهای کسب وکار و آنالتیکز گوگل برای ارتقای کسب وکارهای مرتبط همکاری می نماید.

به دنبال فراخوان ایده های مؤثر کارمندان گوگل در این زمینه، پیچای ماه گذشته از دریافت بیش از 500 ایده اطلاع داده بود. برخی از آن ها مانند پاسخ دستیار صوتی گوگل به عبارت Black Lives Matter (جان سیاه پوستان مهم است) اجرا شده و برای اولویت بندی و اجرای بقیه ایده ها نیز کارگروه ویژه ای تشکیل شده است.

گوگل هم چنین اعلام نموده که به دنبال تقویت شیوه نامه های خود در جهت مبارزه با آزار و نفرت پراکنی است.

لازم به ذکر است سرویس کسب وکار گوگل در ایران فعال نیست و ویژگی تازه در زمینه کسب وکار سیاه پوستان نیز، هم اکنون فقط برای آمریکا فعال شده است.

  • برنامه نقشه گوگل و 5 نکته جالب و مخفی در خصوص آن که باید بدانید

عکس کاور: Google

منبع: 9to5Google

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل کسب وکار سیاه پوستان را روی نقشه برجسته می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل کسب وکار سیاه پوستان را روی نقشه برجسته می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید