اسناد معتبری از وجود فساد در تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه به دستمان رسیده است

به گزارش وبلاگ ماکارون، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در فرایند تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اسناد معتبری به دست اعضای هیئت رسیده است که نشان از وقوع فساد در این مجموعه را دارد.

اسناد معتبری از وجود فساد در تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه به دستمان رسیده است

ناصر موسوی لارگانی عضو هیئت تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ، با اشاره به آخرین شرایط این تحقیق و تفحص گفت: حدود 4 ماه است شهفرایند این تحقیق و تفحص در حال پیگیری است و کوشش خواهیم کرد ظرف 6 ماه قانونی گزارش آن را تهیه و به هیئت رئیسه مجلس ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه فساد هایی که در فولاد مبارکه اتفاق افتاده است باعث شده که نمایندگان تفحص از این مجموعه را در مجلس کلید بزنند، ادامه داد: البته از زمان کلید خوردن این موضوع ارتباط گیری های زیادی صورت گرفت تا اینکه این موضوع شروع نشود.

نماینده فلاورجان در مجلس با تاکید بر اینکه این تحقیق و تفحص با رای بالایی در مجلس تصویب شد، افزود: در فرایند این تحقیق و تفحص اسناد معتبر و گران سنگی به دست اعضای هیئت رسیده است که نشان از وقوع فساد در این مجموعه را دارد.

عضو کمیسیون مالی مجلس با اشاره به یکی از فساد های اتفاق افتاده در این مجموعه، اظهار کرد: به طور نمونه بنده قبلاً اعلام نموده بودم خانم نامداری دفتردار آقای عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه حقوق 35 میلیونی دریافت می نماید که اسنادی به دست ما رسیده که وی 50 میلیون حقوق دریافت می نماید.

موسوی لارگانی با بیان اینکه حقوق سهامداران و بیت المال در مجمع فولاد مبارکه به هدر رفته است، گفت: اسنادی را دال بر اینکه چند هزار میلیارد تومان در این مجموعه از حق سهامداران و بیت المال حیف و میل شده است در دست داریم.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور هم گزارشی را از فساد های اتفاق افتاده در این مجموعه تهیه نموده است افزود: به طور نمونه در گزارش سازمان بازرسی آمده است به بهانه دور زدن تحریم ها الکترود هایی برای فولاد مبارکه خریداری شده است که چندین میلیون یورو در این اقدام به بیت المال خسارت وارد شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اسناد معتبری از وجود فساد در تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه به دستمان رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسناد معتبری از وجود فساد در تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه به دستمان رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید