باگ آزاردهنده آیفون 14 هنگام راه اندازی گوشی ، عکس

به گزارش وبلاگ ماکارون، زومیت نوشت: شماری از کاربران آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس می گویند در فرایند راه اندازی گوشی، خط های سبز و زرد افقی روی نمایشگر نقش می بندد.

باگ آزاردهنده آیفون 14 هنگام راه اندازی گوشی ، عکس

بعضی از کاربران آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس اپل در شبکه های اجتماعی می گویند به هنگام روشن کردن گوشی، خط هایی افقی روی صفحه نمایش می بینند. فعلاً به نظر می رسد این مشکل گسترده نیست.

بر اساس گزارش مک رومرز، ده ها نفر از افرادی که خودشان را کاربر آیفون 14 پرو معرفی می نمایند در یکی از تردهای شبکه اجتماعی ردیت به نمایش یک یا تعداد بیشتری خط سبز و زرد اشاره نموده اند. آن ها می گویند خط های موردبحث در فرایند روشن کردن دستگاه به مدت چند ثانیه نمایش داده می شوند.

کاربران ردیت می گویند تیم پشتیبانی اپل از این موضوع آگاهی دارد و به آن ها گفته است که نمایش خط های افقی نتیجه باگی نرم افزاری در سیستم عامل iOS 16 است و به مشکل سخت افزاری ارتباط ندارد.

مشکل عجیب آیفون 14 پرو؛ کاربران از لرزش دوربین هنگام اجرای اپ های شخص ثالث شاکی هستند

به نظر می رسد مشکل موردبحث در آیفون 14 پرو و پرو مکس پس از انتشار به روزرسانی iOS 16.2 ایجاد شده است. البته بعضی از کاربران می گویند این مشکل را در نسخه های قدیمی تر iOS 16 نیز می بینند. کاربری در ردیت ادعا می نماید یکی از مهندسان اپل در تماسی تلفنی به او گفته که تولیدنماینده آیفون در حال کار روی به روزرسانی جدیدی برای برطرف مشکل است.

اپل در حال حاضر نسخه بتای iOS 16.3 را در دسترس توسعه دهندگان قرار داده است، اما کاربران عادی نیز امکان استفاده از آن را دارند. نسخه باثبات iOS 16.3 تا سال آینده منتشر نمی گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "باگ آزاردهنده آیفون 14 هنگام راه اندازی گوشی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باگ آزاردهنده آیفون 14 هنگام راه اندازی گوشی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید