با خیال راحت سفر کنید

به گزارش وبلاگ ماکارون، 5 نکته مهم برای سفر در تعطیلات

مسافرت رفتن در تعطیلات معمولاً مسائل خاصی مانند: شلوغی، گرانی و استرس را به همراه دارد، اما نگذارید اتفاقاتی مثل پنچری ماشین، خراب شدن باتری و قفل شدن درب ماشین، شما را گرفتار کند. چه در حال برگشت به خانه باشید و یا به قصد استراحت سفر کنید، با کمی برنامه ریزی و پیش بینی شرایط می توانید، سفری راحت در پیش داشته باشید. با خبرنگاران همراه باشید:

با خیال راحت سفر کنید

آخرین ساعات روز سفر کنید

ممکن است تصور کنید با کمی زودتر بیدار شدن برای راه افتادن در جاده و پرواز می توانید از شلوغی در امان بمانید، اما واقعیت این است که همه همین طور فکر می نمایند. وقتی شب سفر می کنید، جاده ها کم ترافیک تر و فرودگاه ها خلوت ترند. به یاد داشته باشید که روز قبل از عید شکرگزاری، شلوغ ترین روز سال برای مسافرت است، پس موقع برنامه ریزی حواستان باشد.

آماده باشید

با کمی آمادگی می توان از مسائلی که ممکن است در جاده اتفاق بیافتد، اجتناب کنید. شرکت خدماتی Allstates Good Hands Rescue Service، بدون احتیاج به ثبت نام قبلی برای استفاده از خدمات ویژه بیمه این شرکت، خدماتی از قبیل بکسل کردن ماشین، بازکردن قفل، تعویض لاستیک و روشن کردن ماشین بهره ببرید و فقط درهنگام استفاده از این خدمات از شما هزینه دریافت می گردد. با استفاده از این سرویس، این مسائل به راحتی قابل حل است.

اپلیکیشن های سفر را دانلود کنید

چند دقیقه وقت بگذارید و چند اپلیکیشن سفر را دانلود کنید، این اپلیکیشن ها در طول سفر بسیار کارآمد هستند. ما اپلیکیشن Gate Guru که اطلاعات به روز شده پروازها و زمان انتظار را ارائه می نماید و اپلیکیشن Gas Buddy که اطلاعات مقرون به صرفه ترین پمپ بنزین در راستا و نقشه رسیدن به آن را در اختیارتان قرار می دهد. اپلیکیشن رایگان Good Hands Rescue Service نیز وجود دارد که با قابلیت GPS اتوماتیک که به راه یابی شما در مکان های مختلف یاری می نماید.

برای بچه ها برنامه ریزی کنید

جمع کردن اعضای خانواده برای تعطیلات یکی از لذت بخش ترین لحظات سال است، اما شما دوست دارید با آرامش به مقصدتان برسید. از آنجاییکه در ماشین یا هواپیما دسترسی به پریز برق ندارید، می توانید با استفاده از شارژهای پرتابل برای وسایل الکترونیکی و بازی های مناسب سفر (travel-oriented games)، بچه ها را در طول سفر سرگرم کنید. حتی اگر بچه ندارید، همراه داشتن هدفون برای مسافرت های طولانی با ماشین یا با هواپیما، به کاهش استرس در طول سفر یاری می نماید.

در روزهای خلوت تر سفر کنید

ممکن است گاهی ناچار باشید در زمان اوج سفر مثل روز قبل از کریسمس و چهارشنبه قبل از روز شکرگزاری به مسافرت بروید، اما تا جایی که امکان پذیر است از این کار اجتناب کنید. قیمت زیاد هتل ها و تصادفات زیاد جاده ای، باعث افزایش هزینه ها و تاخیر در سفرتان خواهد شد. اگر با هواپیما سفر می کنید، احتمال تغییرات ناگهانی آب و هوا همواره وجود دارد، بنابراین عاقلانه است که یکی دو روز زودتر اقدام کنید.

منبع: www.ordinarytraveler.com

منبع: الی گشت

به "با خیال راحت سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با خیال راحت سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید