برند زی موفقیت های پی در پی خود را جشن می گیرد

به گزارش وبلاگ ماکارون، برند زی، محصول شرکت زرسیما، در دو رشته طراحی برند و هویت سازمانی، فینالیست فستیوال خلاقیت و دیزاین Bowery (نیویورک) شد.

برند زی موفقیت های پی در پی خود را جشن می گیرد

برند زی پس از کسب صندلی برنز جشنواره گرتی فرانسه پیرو نامزدی در 4 رشته، و همچنین نامزدی در دو رشته جشنواره نیویورک، هم اکنون افتخاری دیگر آفرید.

زی در دو رشته طراحی برند و هویت سازمانی، فینالیست خلاقیت و دیزاین در فستیوال Bowery نیویورک شد.

Bowery اولین فستیوال دنیای تخصصی حوزه خلاقیت برای ارزیابی و قدردانی خلاقیت مستقل می باشد.

داوران این جشنواره متشکل از 75 نماینده از سراسر دنیا است که در نوع خود به عنوان عظیم ترین و خلاق ترین سیستم داوری بین المللی محسوب می گردد.

برند زی در 4 شاخه شرکت نموده است و در 2 زیر مجموعه Corporate identity (هویت سازمانی)، Brand design(طراحی برند) فینالیست دریافت جایزه شده است.

مدیر دیزاین: میترا شاهسوند - مدیر مارکتینگ: پریسا آقاخانی - مدیر برند: نبراس حسینی - کپی رایتر: رضا اسلام پناه - موسیقی و جینگل: کریستف رضاعی - تصویرسازی دیجیتال: حمید دانشفر - تصویرسازی داستان برند: صبا نصیری - عکاسی پرتره ها: علیرضا فانی - طراح گرافیک ارشد: مرضیه پردل - طراح گرافیک: بهاره بالغ نژاد، شقایق بوند - گرافیک اجرایی: حامد شعبانی صمغ آبادی - مدیر مشتریان: فرناز موسوی - مدیر ارتباطات بین الملل: هومن یگانی - فراوری ویدیوهای اینستاگرام: شبکه آفتاب - فراوری ویدئوی معرفی پروژه: استودیو خلاق مودندو

منبع: جام جم آنلاین

به "برند زی موفقیت های پی در پی خود را جشن می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند زی موفقیت های پی در پی خود را جشن می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید