تحریم های ظالمانه آمریکا مردم را هدف قرار داده است

به گزارش وبلاگ ماکارون به نقل از رویترز، میگل دیاز کانل، رئیس جمهور کوبا در جریان سخنرانی خود در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد که به صورت ضبط شده پخش شد، تحریم های آمریکا را یکجانبه و ظالمانه توصیف کرد که در مدت 60 سال گذشته مردم کوبا را هدف قرار داده است.

تحریم های ظالمانه آمریکا مردم را هدف قرار داده است

به گفته رئیس جمهور کوبا در شرایط فعلی مهم و چالش برانگیز دنیای، تجاوزگری آمریکا از همه محدودیت ها فراتر رفته است.

کانل این را هم اضافه نمود که آمریکا هر کاری را برای حذف انقلاب کوبا از نقشه سیاسی دنیا انجام می دهد، هرچند اقدام آن ها ناسازگار با دموکراسی و آزادی است که ادعای آن را دارند.

دیاز کانل در ادامه اضافه نمود: ما عزم کوبا را برای ادامه بیان واضح حقایق خود، هرچقدر هم که بعضی افراد را آزار دهند، برای دفاع از اصول و ارزشهایی که ما به آنها اعتقاد داریم، تصویب می کنیم.

رئیس جمهور کوبا در سخنان سالانه خود بعلاوه به همه گیری کرونا در سراسر دنیا هم اشاره نمود و گفت: بیش از چهار میلیون و 500 هزار نفر به علت ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند که شرایط زندگی را در زمین بدتر نموده است. عوارض و تأثیرات کرونا بر همه جوامع امروزی غیرقابل تصور است و ما به جامعه علمی کوبا افتخار می کنیم که در بحبوحه کمبودهای بزرگ، سه واکسن علیه کرونا فراوری کردند و هدف ما این است که تا سرانجام سال 2021 جمعیت خود را به طور کامل واکسینه کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تحریم های ظالمانه آمریکا مردم را هدف قرار داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های ظالمانه آمریکا مردم را هدف قرار داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید