تصویر ، سقوط وحشتناک یک کوهنورد در ایستگاه 5 توچال از ارتفاع چهار متری ، آخرین شرایط حال او از زبان سخنگوی آتش نشانی

به گزارش وبلاگ ماکارون، سخنگوی سازمان آتش نشانی از یک مورد سقوط به دره در ایستگاه 5 توچال اطلاع داد و گفت: شهروندان در حین کوهنوردی در مسیرهای پر برف، تحت هیچ عنوان از مسیر اصلی و معین شده خارج نشوند.

تصویر ، سقوط وحشتناک یک کوهنورد در ایستگاه 5 توچال از ارتفاع چهار متری ، آخرین شرایط حال او از زبان سخنگوی آتش نشانی

جلال ملکی در مصاحبه با وبلاگ ماکارون از یک مورد حادثه سقوط از ارتفاع در ایستگاه 5 توچال اطلاع داد و گفت: ظهر امروز بعضی کوهنوردان به کمپ آتش نشانان ویژه کوهستان که در سرانجام هفته در ایستگاه 5 تله کابین توچال حضور دارند، مراجعه نموده و این حادثه را اعلام می نمایند که همکاران ما مراجعه نموده و معین می گردد که یک مرد 40 ساله که به همراه همسر و دختر کودکش در آن محل حضور داشتند، دچار سانحه شده است.

او اضافه کرد: در ادامه معین می گردد که آنها از مسیر اصلی خارج شده و راه میانبر می روند که ناگهان مرد 4 متر به پایین سقوط می نماید و با سنگلاخ های در مسیر برخورد نموده و دچار جراحت به خصوص از ناحیه سر می گردد. آتش نشانان پس از پیدا کردن این فرد، او را با برانکارد از محل خارج نموده و به ایستگاه انتقال می دهند و سپس با هماهنگی با مجموعه تله کابین توچال، کابین مخصوص حمل مصدوم در محل حاضر شده و این فرد را به پایین منتقل می نمایند و تحویل عوامل اورژانس می دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از شهروندان خواست که در صورت عزیمت به کوهستان حتما به فکر شارژ کافی موبایل برای تماس های اضطرار باشند و نگذراند گوشی شان خاموش گردد؛ موقعیتی را که اعلام نموده، ترک ننمایند و اگر به هر علت موقعیت را عوض کردند محل نو را به عوامل آتش نشانی اعلام نمایند و حتما در مسیرهای اصلی و امنی که معین شده حرکت نمایند.

او اضافه کرد: عکاسی در لبه های خطرناک خیلی مرسوم شده، از آنجا که برف زیاد سطح زیر پا را معین نمی نماید، از رفتن به مسیرهای فرعی و ناشناخته بپرهیزند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصویر ، سقوط وحشتناک یک کوهنورد در ایستگاه 5 توچال از ارتفاع چهار متری ، آخرین شرایط حال او از زبان سخنگوی آتش نشانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر ، سقوط وحشتناک یک کوهنورد در ایستگاه 5 توچال از ارتفاع چهار متری ، آخرین شرایط حال او از زبان سخنگوی آتش نشانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید