دومین ویژه برنامه کاروان جهادی رضوی در مدارس ابتدایی روستایی میاندوآب

به گزارش وبلاگ ماکارون، رامین وحدانی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در میاندوآب، گفت: اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندوآب با هدف ترویج جشنواره کتابخوانی رضوی و تسهیل دسترسی دانش آموزان روستایی به منابع جشنواره، کاروان جهادی کتابخوانی را راهی مدرسه ابتدایی دخترانه شهید اشرفی اصفهانی روستای گل سلیمان آباد کرد.

دومین ویژه برنامه کاروان جهادی رضوی در مدارس ابتدایی روستایی میاندوآب

وی اضافه نمود: این کاروان با تدارک برنامه های متنوع فرهنگی با موضوع جشنواره کتابخوانی رضوی شامل نقاشی، روزنامه دیواری، اوریگامی، قصه گویی و اهدای جوایز و توزیع نشریات در پی ایجاد شرایط مساوی و متعادل دسترسی به امکانات فرهنگی و کتابخوانی برای تمام بچه ها و دانش آموزان است.

وحدانی ادامه داد: تدارک و ارسال کاروان جهادی کتابخوانی به منطقه ها حاشیه ای و روستاها طرحی ابتکاری است که اخیراً از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی به اجرا در آمده و طی آن دانش آموزان مدارس روستایی و بچه ها منطقه ها حاشیه ای با کتابخانه و فرهنگ کتابخوانی آشنا شده و به عضویت کتابخانه های عمومی استان درآمده اند.

به گزارش ایبنا؛ دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از روز 25 بهمن ماه 1401 شروع شده است و تا 1 مهرماه 1402 ادامه دارد و علاقه مندان برای شرکت در جشنواره و ارسال آثار می توانند به نشانی اینترنتی مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دومین ویژه برنامه کاروان جهادی رضوی در مدارس ابتدایی روستایی میاندوآب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین ویژه برنامه کاروان جهادی رضوی در مدارس ابتدایی روستایی میاندوآب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید