روایت سایت بلژیکی از حضور علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ

به گزارش وبلاگ ماکارون، سایت voetbalnieuws بلژیک در خبری ضمن انعکاس خرید جدید تیم فوتبال آنتورپ اشاره ای به شرایط علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که با این باشگاه بلژیکی به توافق رسیده، داشته است.

روایت سایت بلژیکی از حضور علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ

این سایت نوشت:آنتورپ روز آدینه اولین خرید خود را انجام داد و ژان بوتز فرانسوی را به عنوان دروازه بان جدید خود به خدمت گرفت. این دروازه بان از تیم ماسکرون فرانسه آمده است و به عنوان جانشین بولات معرفی می گردد که قراردادش برای فصل بعد تمدید نمی گردد اما اینکه بوتر دروازه بان شماره یک فصل آینده آنتورپ باشد هنوز معین نیست.

از این گذشته ورود بوتز به آنتورپ به این معنا نیست که انتقال علیرضا بیرانوند منتفی شده است زیرا آنتورپ هنوز امیدوار است فرایند انتقال دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران را تکمیل کند. اما به خاطر شیوع ویروس کرونا در ماه های اخیر انجام تست پزشکی غیر ممکن بوده است.

علیرضا بیرانوند 27 ساله بنابراین باید برای قرار دریافت درون دروازه آنتورپ به جای بولات باید با بوتز رقابت کند. آنتورپ باید مبلغ 630 هزار یورو برای به خدمت دریافت بیرانوند به پرسپولیس بدهد.

به گزارش وبلاگ ماکارون، بیرانوند قرار بود شب گذشته تهران را به مقصد بلژیک برای شرکت در تست های پزشکی آنتورپ ترک کند اما به خاطر محدودیت های پروازی به این کشور امکان خروج از ایران را نیافت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "روایت سایت بلژیکی از حضور علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت سایت بلژیکی از حضور علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید