علیرضا بیرانوند: ناراحتم و دلیلش را سرپرست باشگاه می داند

به گزارش وبلاگ ماکارون، به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند که امروز یکشنبه برای رسیدگی به بعضی امور شخصی در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد در خصوص وضعیتش برای ادامه همکاری با این باشگاه با توجه به قرارداد سه ساله ای که با تیم آنتورب بلژیک امضا نموده است، شرح داد.

علیرضا بیرانوند: ناراحتم و دلیلش را سرپرست باشگاه می داند

وی با یادآوری اینکه طبق قرارداد منعقد شده از 11 تیرماه بازیکن آنتورب بلژیک به حساب می آید، اعلام نمود: البته تا آن موقع و تا جایی که بتوانم و قانون و آئین نامه هم به من اجازه دهند در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهم کرد.

این ملی پوش فوتبال ایران در واکنش به این پرسش که دو هفته دیگر رقابت های لیگ برتر از سر گرفته می گردد. با این شرایط و پیوستن شما به تیم بلژیکی باشگاه پرسپولیس چه خواهد نمود؟، توضیح داد: من نمی دانم؛ باشگاه باید در این مورد تصمیم بگیرد. به هر حال باید توافقی میان دو باشگاه پرسپولیس و آنتورب صورت بگیرد. باشگاه هر تصمیمی بگیرد، در خدمت هستم.

بیرانوند در خصوص اینکه گفته می گردد وی سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری برای تست سلامت به بلژیک سفر می نماید نیز گفت: هنوز خیلی دقیق تعیین نیست، شاید تا سرانجام هفته وضعیتم تعیین گردد. در هر صورت اگر هم این هفته سفری به بلژیک داشته باشم صرفاً برای دادن تست پزشکی است. بعد از آن به ایران برمی گردم چون طبق قرارداد، من از 11 تیرماه بازیکن آنتورب هستم و تا پیش از آن باید در خدمت پرسپولیس باشم.

این بازیکن در خصوص اینکه آیا علاقه ای دارد طی 9 بازی باقی مانده پرسپولیس از لیگ برتر، این تیم را کماکان همراهی کند، اعلام نمود: اگر قرار بود بروم همان نیم فصل می رفتم، به دلیل بحران کرونا و شرایطی که ایجاد کرد، بازی ها به تعویق افتاد. امیدوارم در این زمینه دو باشگاه تصمیم درستی بگیرند.

وی با یادآوری اینکه فوتبال بلژیک فینال جام حذفی را در پیش دارد، گفت: این بازیکن برای آنها اهمیت زیادی دارد. اگر کرونا نبود شاید الان بازی های ما تمام می شد و من هم در بلژیک حضور داشتم.

علیرضا بیرانوند همچنین در واکنش به این پرسش وبلاگ ماکارون مبنی بر اینکه ناراحت به نظر می رسید، دلیلش چیست؟، گفت: آقای رسول پناه خودش می داند چرا ناراحت هستم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "علیرضا بیرانوند: ناراحتم و دلیلش را سرپرست باشگاه می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا بیرانوند: ناراحتم و دلیلش را سرپرست باشگاه می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید