زمان ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام شد

به گزارش وبلاگ ماکارون، اداره کل آموزش دانشگاه صنعتی اصفهان، اطلاعیه ثبت نام مقدماتی نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی را منتشر کرد.

زمان ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام شد

به گزارش خبرگار دانشگاه وبلاگ ماکارون، اداره کل آموزش دانشگاه صنعتی اصفهان، اطلاعیه ثبت نام مقدماتی نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی را منتشر کرد.

براساس این اطلاعیه ثبت نام اولیه دانشجویان این دانشگاه در روز های 17 و 18 آذر اجرا می گردد و دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند در روز شنبه، 16 آذر، لیست دروس پیشنهادی خود را به وسیله گزارش 75 مشاهده نمایند و پس از آن با هماهنگی استادان راهنمای خود، تغییرات مورد نظر خود را اعمال نمایند.

تنها دانشجویانی مجاز به انتخاب واحد هستند که در ثبت نام مقدماتی شرکت نموده باشند و گزینه تأیید ثبت نام را زده باشند. اخذ درس های تربیت بدنی در ثبت نام اصلی ضروری است این دروس را در ثبت نام مقدماتی مشخص نموده باشند.

براساس این اطلاعیه، دانشجویانی که بدهی شهریه دارند، برای جلوگیری از مسائل در فرآیند های امتحانات خاتمه نیمسال و ثبت نام، باید هرچه سریعتر بدهی قبلی خود را تسویه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زمان ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید